اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

دفاع مقدس سرآغاز مبارزه با مستکبران معاصر است

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: دفاع مقدس نقطه عطف و سرآغازی برای مبارزه با زورگویان و مستکبران در تاریخ معاصر شد.

دفاع مقدس سرآغاز مبارزه با مستکبران معاصر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آغاز حمله سراسری رژیم بعث عراق که با چراغ سبز آمریکا انجام گرفت توطئه و دسیسه بسیار بزرگی علیه انقلاب اسلامی بود.
وی افزود:‌ این جنگ که ناخواسته و تحمیلی بود و در آن هشت سال ملت ایران جانانه و با کمترین امکانات دفاع کردند و جنگ تحمیلی دفاع مقدس لقب گرفت و در حقیقت نشانگر رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌هایی است که در طول تاریخ به عنوان برگی زرین ماندگار خواهد ماند.
عباسی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس سرفصل رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است.
وی تاکید کرد: در واقع می‌توان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را به عنوان جنگ جهانی یاد کنیم چرا که در این جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران با بیش از 28 کشور متحد رژیم بعثی وارد جنگ و دفاع از کیان اسلامی شد.
به گفته این مسئول در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ملت ایران با سلاح ایمان به خدا و پیروی از قرآن کریم در مقابل تمام سلاح جنگی پیشرفته ایستادگی و جانفشانی کردند و برای شکست دشمن از هیچ کوششی دریغ نکردند در حقیت می‌توان گفت انقلاب اسلامی نقطه پایان غارت و چپاول استکبار جهانی بود و این انقلاب مانع از نفوذ استکبار شد.
وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم هشت سال دفاع مقدس را که همراه با ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام بوده به نسل‌های بعد انتقال دهیم تا نسل جدید مجهز به سلاح ایثار، رشادت و از خودگذشتگی باشند.
فرماندار بوکان اضافه کرد: باید هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و با برنامه‌ریزی و همکاری تمام دستگاه‌ها برنامه‌ها و مراسمات خوبی در هفته دفاع مقدس برگزار کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول