اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

بیانیه وزارت دفاع؛

دفاع مقدس یادآور بزرگی و سربلندی ملت بزرگ ایران بوده است

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد:سی و یکم شهریورماه یادآور یکی از تابناک‌ترین دوره‌های تاریخ معاصر این مرز و بوم، دوران سراسر شور و مردانگی دفاع مقدس است.

دفاع مقدس یادآور بزرگی و سربلندی ملت بزرگ ایران بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سی و یکم شهریورماه هر سال یادآور یکی از تابناک‌ترین دوره‌های تاریخ معاصر این مرز و بوم، دوران سراسر شور و مردانگی دفاع مقدس است؛ دورانی که همواره یادآور بزرگی و سربلندی ملت بزرگ ایران بوده است. هنگامی که مستبکران شرق و غرب دست در دست هم، عروسک خیمه شب بازی خود صدام بعثی  را تجهیز و برای برکندن نهال نوپای نظام جمهوری اسلامی ایران روانه مرزهای غربی و جنوبی کشورمان کردند، براین باور نبودند این فکر خام و توطئه ناجوانمردانه‌شان، حماسه و دورانی درخشان را در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهد زد.

این بیانیه می‌افزاید: جنگ تحمیلی علی‌رغم اینکه خسارات و هزینه‌های هنگفتی بر کشورمان وارد ساخت، برکات و نعمت‌های پنهان و آشکار فراوانی را نصیب این ملت سربلند کرد، چرا که موجب شد همه اقشار ملت ایران از تمام نژادها و اقوام، دست در دست هم به فرمان رهبر کبیر انقلاب خود لبیک گفته و هشت سال با جان و دل در مقابل انواع ترفند‌های دشمن متجاوز مقاومت کرده و از حریم اسلام و قرآن و عزت و شرف خود دفاع نمود و جهانیان را در مقابل این عظمت و پایداری خود مجبور به تعظیم ساختند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: آنچه که دفاع مقدس ملت ایران را از دیگر جنگ های ملل دنیا متمایز می سازد، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و در نهایت دفاع از خاک میهن اسلامی و بنیانهای اعتقادی رسوخ ناپذیری است که در دل فرد فرد این مردم شکل گرفت و به لطف خداوند متعال نه تنها پیروزی در عرصه نظامی را به ارمغان آورد، بلکه برکات این دوران مقدس را برای همیشه بر این مرز و بوم ساری و جاری ساخت. آری ایستادگی و مقاومت ملت رشید ایران و فرزندان برومند حضرت روح الله در سپاه، ارتش، بسیج، صنایع دفاعی و نیروی انتظامی در مقابل تمام تهدیدات، فشارها و تحریم های سنگین و همه جانبه،توانست  استقلال، خودکفایی و پیشرفت‌هایی که هر از چند گاهی حیرت و احترام جهانیان را برمی انگیزد به ارمغان آورد.

در پایان این بیانیه آمده است: اینک و در آستانه سی و یکمین سالگرد حماسه با شکوه دفاع مقدس، کارکنان ولایت مدار و متخصص صنعت دفاعی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن روزها و تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، عزم و آمادگی خود را جهت خودکفایی ملی و تامین تمامی نیازهای دفاعی و حضور در سایر عرصه‌های علمی و سیاسی کشور، همانند آن دوران با شکوه، تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا جهت اعتلای هرچه بیشتر اسلام و انقلاب اسلامی  اعلام می‌دارند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول