اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع):

بصیرت دوران دفاع مقدس موجب تداوم انقلاب شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بیداری و بصیرتی که در پیروزی دفاع مقدس صورت گرفت، موجب تداوم انقلاب اسلامی شد.

بصیرت دوران دفاع مقدس موجب تداوم انقلاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری چهارشنبه شب در دیدار با مدیران استان بوشهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن ما هوشمند، قدرتمند و آینده‌نگر بود و از اینکه انقلاب ما منطقه را تحت تاثیر خود قرار دهد می‌ترسید و بنابراین جنگ هشت ساله و فرسایشی را بر ما تحمیل کرد که ما قوی‌تر و هوشمندتر از او توانستیم به پیروزی و عزت برسیم.
وی با اشاره به نظارت شهدا بر اعمال ما گفت: بیداری و بصیرتی که در پیروزی دفاع مقدس صورت گرفت موجب تداوم انقلاب شد و این مهم نیاز به همیاری و همکاری همه دست‌اندرکاران دارد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) افزود: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی ملت در هشت سال دفاع مقدس، کشورهای مستضعف جهان به خود آمدند که اکنون انقلاب‌های کنونی در کشورهای عربی با الگوگیری از ایستادگی و مقاومت ملت ما خواستار تعیین سرنوشت کشورشان به دست خود هستند.
جمیری در ادامه شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار مردم دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان با نثار خون خود انقلاب اسلامی را تداوم بخشیدند و بر ماست که پاسدار خون آنها باشیم.
وی به برنامه‌های سپاه امام صادق(ع) در طول هفته دفاع مقدس اشاره کرد، گفت: ما در طول این هفته برنامه‌هایی نظیر غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و میثاق دوباره با آرمان‌های بلند آنها، مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع)، اجرای رزمایش و بازسازی عملیلات کربلای 3 و برگزاری مسابقات شنای آزاد و شنای قهرمانی کارکنان سپاه کشور و... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این سپاه در طول هفته دفاع مقدس است.
جمیری گفت: هم اکنون وارد دهه چهارم نظام یعنی دهه پیشرفت و عدالت شده‌ایم. یکی از بزرگ‌ترین وظایف همه ما در این دهه، تلاش سرسختانه و خستگی‌ناپذیر در راه تولید علم است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به بازگشایی مدارس خطاب به دانش‌آموزان کرد: اگر نگاهی به گذشته درخشان خود بیندازید، می‌بینید دانشمندان بزرگی همچون ابن سینا، ابوریحان بیرونی، زکریای رازی، خواجه نصیر طوسی و صدها بلکه هزاران دانشمند دیگر، از همین خاک پاک ایران زمین برخاسته‌اند و با درخشش خیره‌کننده علمی، در تاریخ بشریت جاودانه شده‌اند. شما هم یقین داشته باشید که ادامه‌دهندگان راه این بزرگان هستید و می‌توانید نه تنها مثل آنها شوید بلکه حتی بهتر از آنان شوید. هرگز در توانانی خود شک نکنید. شما می‌توانید علم و دانش را حتی اگر در آسمان‌های دوردست هم باشد، به مدد همت بلند و شگفت‌انگیز خود به چنگ آورید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول