اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی ستاد راهیان نور:

دفاع مقدس کارنامه شکست استکبار است

خبرگزاری فارس: راوی ستاد راهیان نور گفت: دفاع مقدس کارنامه شکست استکبار است که روزی با تمام امکانات خود سعی در به زانو درآوردن انقلاب را داشتند.

دفاع مقدس کارنامه شکست استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد عبداللهی چهارشنبه‌شب در مسجد امام حسن عسکری (ع) در جمع بسیجیان قیروکارزین اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و جانفشانی‌هاست و ما باید روایتگر خوبی از جهاد و شهادت برای نسل پس از جنگ باشیم.
وی افزود: باید در انجام وظایف و مسئولیتی که شهدا بر دوش ما گذاشته‌اند شاگرد خوبی بوده و دین خود را به آنان ادا کنیم.
عبداللهی اضافه کرد: استکبار 33 سال است که در حال نقشه کشیدن علیه نظام و به زانو در آوردن آن بوده و دفاع مقدس یکی از کارنامه‌های بزرگ شکست استکبار است.
این راوی دفاع مقدس ادامه داد: روزی تمام قدرت‌های شرق و غرب با تمام ابزار و امکانات خود صدام را در مقابل ما علم کردند اما همان روزهای نخست جنگ به اشتباه بزرگ خود پی بردند.
وی تصریح کرد: انقلاب به فضل خدا، با بیدارگری‌ها و هدایت امام خمینی (ره) و یاوران او در لباس شهادت به ثمر نشست و در جبهه نظامی دشمن مغلوب انقلاب شد.
عبداللهی با اشاره به صدور انقلاب بیان داشت: امروز الگوی جوانان مصری در تسخیر لانه جاسوسی اسرائیل جوانان انقلاب ما بودند که لانه جاسوسی آمریکا را در روزهای نخست انقلاب به تسخیر خود در آوردند.
این راوی ستاد راهیان نور خطاب به معلمان آموزش و پرورش ابراز داشت: امروز ما از معلمان تربیت حسین فهمیده‌هایی را می‌خواهیم که با روح بزرگ خود در عرصه جنگ نرم عاشقانه به پای انقلاب ایستادگی کنند.
وی در پایان گفت: دشمن کمین کرده و هر لحظه در فکر ضربه زدن به کشور و انقلاب است و ما باید هوشیارانه در میدان باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول