اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

نقش روحانیان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: نقش روحانیان در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

نقش روحانیان در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی شکری ظهر امروز در نشستی به همین منظور در شاهرود با اشاره به نقش مهم علما و روحانیان در هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان اظهار داشت:‌ نقش روحانیان پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و گواه این مدعا، خِیل شهدای آنان است که در مقایسه با دیگر اقشار، بیشترین تعداد را دارد.
وی افزود: هزاران انسان برگزیده، عمرها را به طهارت و تقوا گذراندند و مجموعه‏های علمی گران‏بهایی ارائه کردند تا به تدریج، ملت به روحانیت اعتماد پیدا کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: مراجع معظم تقلید با صدور بیانیه‏ها، پشتیبانی مالی و تشویق و ترغیب اساتید، روحانیان و طلاب حوزه‏های علمیه به حضور در بین رزمندگان به آنان روحیه می‏دادند.
شکری اظهار داشت: روحانیت، همیشه نقش مهمی در گوشه و کنار این مرز و بوم دارند و می‏توان گفت که تلطیف روحیه رزمندگان با تقویت ایمان و توکل بر خدا، توسل به اهل بیت، پاسخ به مسائل شرعی مربوط به جبهه و جهاد و مسائل عمومی رزمندگان از جمله وظایف روحانیان در زمان جنگ بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به خطاب امام خمینی (ره) به ائمه جمعه و جماعات و روحانیان و درخواست از آنان برای تشویق و ترغیب مردم به حضور در جبهه‏های جنگ افزود: این حرکت به این خاطر بود که امام حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه همه آحاد جامعه می‏دانستند.
شکری گفت: امام خمینی (ره) می‏دانستند که استکبار غرب و شرق دست به دست هم داده‏اند تا این نظام اسلامی که نماد حکومت اسلامی است را از بین ببرند و تلاش‏های مختلفی را نیز در این باره انجام دادند اما تمامی توطئه‏های آنان نقش بر آب شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول