اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس صورت گرفت؛

معاون امور روحانیون فارس معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی معاون امور روحانیون دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس معرفی شد.

معاون امور روحانیون فارس معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس، امام جمعه شیراز در مراسم معرفی معاون امور روحانیون در استان فارس اظهار داشت: حوزه علمیه شیراز و فارس با تشکیل شورای عالی حوزه علمیه این استان فعال‌تر و پویاتر می‌شود.
آیت‌الله اسدالله ایمانی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته فضای مدرسه علمیه مرکزی، فضای مناسب برای آموزش‌های لازم به طلاب شده است.
ایمانی اضافه کرد: هدف نهایی از تاسیس حوزه علمیه مرکزی شیراز تربیت مجتهد است و امکانات مورد نیاز آن را فراهم آورده و در انجام امور علمی، فقهی و دینی حوزه‌ها، باید ساختارها را فراهم کرد.
رئیس شورای حوزه های علمیه‌ استان فارس ابراز داشت: مدارس سفیران هدایت و حوزه علمیه خواهران نیز مدنظرند و برای تربیت نیروی مبلغه خواهر نیز تلاش‌هایی صورت گرفته و می‌گیرد.
وی بیان کرد: با ایجاد معاونت امور روحانیون دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، تلاش مضاعفی در رسیدگی به امور طلاب و حوزه‌های علمیه صورت می‌گیرد.
ایمانی تصریح کرد: باید حوزه‌های علمیه تقویت تا شیعه و اسلام نیز تقویت شود و این مهم برنامه‌ریزی و تربیت نیروهای شایسته را به دنبال دارد و نیازمند کار و تلاش مضاعف، تحقیق و پژوهش و مراقبت‌های لازم در امور حوزه‌هاست.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس خاطرنشان کرد: اجتهاد به سادگی به دست نمی‌آید و برای رسیدن به این مهم باید فعالیت‌های علمی و پژوهش‌های گوناگون صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم حجت‌الاسلام امین صراف به عنوان معاون حوزه علمیه امور روحانیون دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس و نماینده امام جمعه در شورای عالی حوزه‌های علمیه فارس معرفی شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول