اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود انجام شد؛

ثبت نام 492 دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود از روز 26 شهریور ماه گفت: 492 دانشجوی پیوسته در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 492 دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان
 ناصر خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود از روز 21 تا 23 شهریور ماه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام از دانشجویان ناپیوسته پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز 10 روز دیگر انجام می‌شود، افزود: بیش از 100 دانشجو نیز در رشته‌های ناپیوسته در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.
 معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان همچنین از پذیرفته شدن 47 نفر در رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی در اوایل شهریور ماه خبر داد و تصریح کرد: دانشجویانی نیز در چندین رشته دستیاری تخصصی (دستیاری) از جمله تخصص‌های داخلی، اطفال، جراحی زنان و بیهوشی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان پذیرفته شده‌اند.
وی با اشاره به ایجاد دو رشته دستیاری تخصصی جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، روانپزشکی و جراحی عمومی را دو رشته تخصصی تازه تاسیس دستیاری تخصصی اعلام کرد.
خلیلی تصریح کرد: 47 نفر دانشجوی پذیرفته شده در رشته‌های کارشناسی ارشد در رشته‌های بیوتکنولوژی، ژنتیک، پرستاری ویژه، بهداشت محیط، بیهوشی، انگل شناسی، روانشناسی و حشره‌ شناسی تحصیل می‌کنند ضمن اینکه رشته بهداشت مواد غذایی نیز به تاز‌گی در دانشگاه علوم پزشکی تاسیس شده است.
وی همچنین از تاسیس دو رشته phD در دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد و گفت: دانشجویانی در مقطع تحصیلی دکترا در رشته‌های فناوری پزشکی (بیوتکنولوژی پزشکی) و نانو فناوری دارویی پذیرفته شده‌اند.
معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به ثبت نام 492 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی برای تحصیل به صورت پیوسته خاطرنشان کرد: دانشجویان پذیرفته شده در رشته‌هایی مانند دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط و بهداشت عمومی مشغول تحصیل می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول