اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت و احوال آستارا خبر داد:

افزایش رشد جمعیت در آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال آستارا از افزایش 4 درصدی رشد جمعیت این شهرستان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

افزایش رشد جمعیت در آستارا
ابراهیم لقمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به افزایش آمار ولادت در این شهرستان، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 737 مورد ولادت در این شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.
رئیس اداره ثبت احوال آستارا گفت: در این مدت، 182 مورد وفات در آستارا به ثبت رسیده که نسبت به 189 مورد فوتی در مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است.
لقمان با اشاره به اینکه از 182 مورد فوتی در این شهرستان، 15 مورد تصادف منجر به فوت بوده افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته از 189 مورد فوتی ثبت شده در این شهرستان تعداد 12 مورد بر اثر تصادف بوده که نسبت به امسال کاهش داشته است.
وی طرح پوشش وقایع حیاتی را یکی از طرح‌ها و سیاست‌های اجرایی سازمان ثبت احوال کشور دانست و یادآور شد: طرح به‌هنگام سازی پایگاه اطلاعاتی جمعیتی کشور زمانی قابل اجرا خواهد بود که دو واقعه مهم ولادت و وفات به‌روز ثبت شود.
رئیس اداره ثبت احوال آستارا با تاکید بر اینکه مهلت اعلام ولادت 15 روز و فوت 10 روز است، اذعان داشت: در صورت عدم مراجعه به ‌موقع برای ثبت واقعه فوت یا ولادت مسئولیت قانونی به‌عهده خود اشخاص بوده و طبق ضوابط و مقررات قانونی با آنها برخورد می‌شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول