اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال گنبدکاووس خبر داد:

ایجاد آرشیو اسناد الکترونیکی در ثبت احوال گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: رئیس ثبت احوال گنبدکاووس گفت: آرشیو اسناد الکترونیکی در ثبت احوال گنبدکاووس ایجاد میشود.

ایجاد آرشیو اسناد الکترونیکی در ثبت احوال گنبدکاووس
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رئیس ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد از تهیه آرشیو اسناد الکترونیکی در ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: نزدیک به 500 هزار جلد در حال اسکن و ثبت الکترونیکی است.
علی عادلی اظهار داشت: در پنج ماه ابتدای امسال یک هزار و 220 مورد موالید شهری و یک هزار و 884 ولادت روستایی در مهلت قانونی ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار داشت: در همین مدت آمار ازدواج در مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
محمدتقی قزلسفلی با بیان اینکه میانگین ثبت ولادت در گنبدکاووس در مهلت قانونی به 99 درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: این میانگین نشان از عملکرد مطلوب اعضای این شورا در شهرستان است.
وی از ثبت 5.97 درصدی وفات در مهلت قانونی10روز خبر داد و آن را موفقیتی برای شهرستان عنوان کرد و در مدت پنج ماه اول امسال آمار فوت مردان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.
قزلسفلی با تاکید بر ساماندهی آرامستان‌های شهر و روستا گفت: باید با ثبت به موقع واقعه وفات جلوی سوءاستفاده احتمالی از شناسنامه‌های اموات گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان گنبدکاووس محل رجوع مردم شرق گلستان در ثبت طلاق است، خاطرنشان کرد: در خصوص طلاق باید آمار شهرستان واقعی شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مسائل خاص پرونده‌های مشکوک‌التابعین افزود: آموزش دهیاران و اطلاع‌رسانی به مردم و مشخص شدن وظیفه‌مندی اعضای شورا می‌تواند به بهبود و تسریع در ثبت وقایع حیاتی چهارگانه کمک کند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول