اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره شعر رضوی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: پیوند با اهل بیت (ع) سرمایه عظیمی است که مردم ایران در قرن‌های متمادی حافظ و پاسدار آن بوده‌اند و نتایخ خجسته این ارادت و دلداگی نمایان است.

جشنواره شعر رضوی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزایر فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) وحید محمدی با اشاره به برپایی جشنواره شعر رضوی کرمان اظهار داشت:این جشنواره نهادینه شده و هر سال در شهرستان‌های استان کرمان برگزار می‌شود و هم اکنون این جشنواره به عنوان مهم‌ترین برنامه فرهنگی و هنری هر شهرستان تقلی می‌شود و با گذشت زمان به شاخص و نمونه‌ای برای ارتقای کمی و کیفی سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها شناخته می‌شود.
محمدی ادامه داد: جهت ایجاد بالندگی و پاسخ به مطالبات موجود در زمینه شعر در طول سال چند جشنواره شعر در استان کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود:جشنواره های شعر رضوی،جشنواره شعر مادر،شعر فجر،کنگره سراسری شعر رضوی،جشنواره یادمان ولایت،جشنواره شعر دفاع مقدس و چندین جشنواره شعری دیگر از جمله برنامه‌هایی است که علاوه بر توجه و ایجاد بستر های مناسب برای رشد و بالندگی جریان شعر در استان اجرا می شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: برنامه‌های نقد کتاب،حمایت از موسسات خصوصی ادبی ، برنامه‌های آموزشی،حمایت از چاپ کتاب شاعران و برنامه‌های حمایتی دیگر در این زمینه فضایی شاداب و پر تحرک در حوزه شعر استان ایجاد کرده است.
محمدگرامی صمیمی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رابر نیز در این مراسم گفت: از اردیبهشت‌ماه سال جاری تاکنون چندین جشنواره شعر به ویژه شعر مادر در این شهرستان برگزار شده است.
این جشنواره با اجرای برنامه‌های متنوع هنری و شعر خوانی شعرا ادامه یافت و در پایان نیز از 18 اثر برگزیده تجلیل شد.
در پایان و بر اساس رای هیئت داوران مصدقه مهدی پور، سمیه شاکری، طاهره حسنی سعدی و فتح‌الله زرین کلاه به عنوان شاعران برگزیده جشنواره معرفی شدند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول