اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد:

تهیه و ارائه طرح ایمنی مدارس به شورای ترافیک

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان بر لزوم تهیه و ارائه طرح ایمنی مدارس استان زنجان به شورای ترافیک برای تصویب و عملیاتی شدن آن تاکید کرد.

تهیه و ارائه طرح ایمنی مدارس به شورای ترافیک
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک استان زنجان با اشاره به رشد سفرهای درون شهری با بازگشایی مدارس اظهار داشت: ایمن کردن سفرهای فرزندان به آرامش خاطر خانواده‌ها منجر می‌شود.
وی با اشاره به لزوم ایمن کردن سفرهای دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموزان بر متناسب کردن هزینه‌های انجام سفرهای درون شهری نیز تاکید کرد.
معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر همکاری دستگاه‌های مسئول در زمینه روان سازی ترافیک در شهر تصریح کرد: ساماندهی امر عبور و مرور با همکاری همه ارگان‌های میسر است.
وی با اشاره به حجم انبوه سفرها در روزهای نخست مهر ماه افزود: سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید با استفاده از حداکثر ظرفیت خود اقدام به سرویس‌دهی به شهروندان کنند.
کریمی اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز باید از حداکثر توان خود برای روان کردن ترافیک در روزهای آغاز بازگشایی مدارس استفاده کند.
وی با اشاره به لزوم تهیه و ارائه طرح ایمنی مدارس استان زنجان توسط شهرداری با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: طرح ایمنی مدارس پس از تهیه باید به تصویب شورای ترافیک استان رسیده و عملیاتی شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان طرح ایمنی مدارس استان زنجان را شامل مجموعه‌ای از اقدامات مانند نصب علائم راهنمایی و رانندگی در نزدیکی مدارس، خط‌کشی معابر در جلوی مدارس و نصب تابلوهای هشدار دهنده با قید مدرسه اعلام کرد.
وی ادامه داد: نصب چراغ‌های هدایت کننده عابران پیاده و سرعت‌گیر نیز  از جمله اقداماتی است، که به افزایش ایمنی عبور و مرور دانش‌آموزان کمک می‌کند.
کریمی با اشاره به لزوم تهیه لیست مدارس از طرف آموزش و پرورش و ارائه آن به شهرداری تصریح کرد: اولویت ایمن کردن با مدرسه‌هایی است که در خیابان‌های اصلی هستند.
وی طرح بلوار 22 بهمن را مهم‌ترین و طولانی‌ترین معبر شهری زنجان اعلام و بر زیباسازی آن و همچنین ایجاد دسترسی‌های لازم و همچنین ایمن کردن حاشیه‌های بلوار تاکید کرد.
معاون عمرانی استاندار زنجان بلوار 22 بهمن را برای سرعت بخشیدن به ترافیک شهر زنجان از شرق به غرب مهم دانست.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول