اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار رشت خبر داد:

برخورد با دستفروشان حوالی مدارس رشت

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار رشت گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، برخورد قانونی با دستفروشانی که در حوالی مدارس رشت مبادرت به فروش اجناس غیرقانونی می‌کنند، صورت می‌گیرد.

برخورد با دستفروشان حوالی مدارس رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدمجتبی خدمت‌بین‌دانا عصر امروز در جمع مدیران شهرداری این شهر با تشریح برنامه‌های نشست هماهنگی در زمینه بازگشایی مدارس و استقبال از ماه مهر اظهار داشت: شهرداری نقش ارزنده‌ای در تامین رفاه عمومی ایفا می‌کند.
وی افزود: در این بین آینده فرزندانمان نیز در گرو توسعه این خدمات است تا با خیالی آسوده و آرامشی مضاعف به تحصیل بپردازند و در شهری ایمن و مناسب زندگی کنند.
معاون خدمات شهری شهردار رشت ادامه داد: در این راستا شهرداری رشت برنامه‌هایی را به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب برای رفاه دانش‌آموزان در دستور کار قرار داده که در دست اجراست.
وی با اشاره به طرح استقبال از بازگشایی مدارس در سه روز پایانی شهریور خاطرنشان کرد: گل‌آرایی بلوارها و میادین، بازسازی فضای سبز برخی از مدارس، جمع‌آوری و برخورد قانونی با دستفروشان و دوره گردانی که در حوالی مدارس و مکان‌های آموزشی مبادرت به فروش اجناس غیر مجاز بهداشتی و آلوده می‌کنند از جمله این برنامه‌هاست.
خدمت‌بین‌دانا، لکه‌گیری و ترمیم خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی و کوچه‌های منتهی به مدارس، پاکسازی و تنظیف مکان‌های منتهی به اماکن آموزشی، خط کشی عابر پیاده، تعمیر تابلوهای راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدام‌های شهرداری رشت است.
این مسئول نصب علائم هشدار دهنده، نصب چراغ چشمک زن، رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، اهدای گلدان و لوح تقدیر به مدارس سطح شهر را از دیگر اقدام‌های شهرداری در راستای بازگشایی مدارس برشمرد.
وی افزود: جابه‌جایی رایگان مردم به‌ویژه دانش‌آموزان به صورت رایگان در دو روز نخست بازگشایی مدارس، نصب بنرها و پرده‌های گرامیداشت ایام در سطح شهر و ... از جمله اقدام‌های این ستاد است که با همکاری اداره‌ها و سازمان‌های تابع شهرداری رشت انجام می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول