اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز نخست بازگشایی مدارس؛

دانش‌آموزان بابلی با اتوبوس رایگان راهی مدارس میشوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: در روز نخست بازگشایی مدارس دانش‌آموزان بابلی با اتوبوس رایگان راهی مدارس می‌شوند.

دانش‌آموزان بابلی با اتوبوس رایگان راهی مدارس میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رمضان براری صبح امروز در همایش فرهنگی ویژه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح هجرت سه بیان داشت: در تابستان 90 با تلاش دانش‌آموزان، استادکا ران، روحانیون و مدیران طرح هجرت سه توانستیم 52 آموزشگاه را بهسازی، فضاسازی، رنگ‌آمیزی، طراحی و نقاشی کرده و 83 آموزشگاه را از مشارکت مردمی مورد بهسازی و زیباسازی قرار دهیم.   
وی خاطرنشان کرد: 83 مدرسه شهرستان بابل در تابستان امسال بهسازی و نوسازی شد.
مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: ایجاد اعتماد عمومی، تقویت وحدت و انسجام، انجام فعالیت‌های فرهنگی، غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد فرهنگ سازندگی در جوانان از مهم‌ترین اهداف اردوهای هجرت سه بسیج سازندگی است.
مدیر آموزش و پرورش بابل تصریح کرد: اهمیت ‏این حرکت ‏ارزشمند و انقلابی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان بوده و باید تلاش شود تا این حرکت ترویج و گسترش ‏یابد.  
براری افزود: دانش‌آموزان فعال و نخبه مجریان طرح هجرت سه شهرستان بابل، بابلسر، بندپی شرقی و بندپی غربی در همایش فرهنگی طرح هجرت سه مدرسه بنت‌الهدی شهرستان بابل شرکت کردند.
وی در ادامه متذکر شد: 89 درصد دانش‌آموزان طرح پراکنده شاهد شهرستان بابل در کنکور سراسری 90 در دانشگاه‌های کشور پذیرفته شدند.
مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: کسب رتبه اول سه گروه از دانش آموزان مجتمع ایثارگران شهید چمران بابل در مسابقات تحقیق و پژوهش مرحله کشوری در بین همه مدارس ایثارگران کشور قابل تقدیر است.
براری در پایان اذعان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی با حضور حدود 100 هزار دانش آموز و معلم بابلی از سوم مهر با هماهنگی به عمل آمده دانش‌آموزان با اتوبوس و به صورت رایگان راهی مدارس می‌شوند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول