اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مناطق محروم چرام امکانات رفاهی مناسب می‌خواهند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: نیاز اساسی مردم در مناطق محروم چرام دست‌یابی به جاده ارتباطی مناسب و آب شرب سالم و سایر امکانات رفاهی است.

مناطق محروم چرام امکانات رفاهی مناسب می‌خواهند
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید ‌شکرالله امامی در دیدار با مردم مناطق روستایی گره‌ای، مازه کوه و قلعه‌بنی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق محروم و روستاها اظهار داشت: وجود نهادهای حمایتی در شهرها و روستاها کمک شایان توجهی به مردم محروم و بی‌بضاعت جامعه است.
وی افزود: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه افراد کم بضاعت و فقیر جامعه زیر چتر حمایت و پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد  قرار گرفته و از خدمات رفاهی آنان استفاده می‌کنند.
فرماندار چرام گفت: همه افراد زیر پوشش کمیته امداد می‌توانند از خدمات و تسهیلات خودکفایی به مبلغ 10 تا 20 میلیون تومانی استفاده کنند.
وی ایجاد شغل مناسب را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: کمیته امداد با پرداخت وام‌های خود اشتغالی توانست سهم بسزایی را در تولید شغل داشته باشد.
امامی در ادامه به مشکلات مناطق محروم اشاره کرد و گفت: مناطق محروم استان ما از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار نیستند.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکلات این مناطق نبود راه ارتباطی مناسب و آب شرب سالم است که باید دستگاه‌های مربوطه برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی و اعتبارات لازم را تخصیص دهند.
فرماندار چرام گفت: ایجاد راه ارتباطی و تأمین آب شرب علاوه بر توسعه و خروج از بن‌بست این مناطق کمک بسیاری به بهبود وضعیت بهداشتی می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول