اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

هدفمندی یارانه‌ها سبب اصلاح الگوی مصرف می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها سبب اصلاح الگوی مصرف در شهرداری‌ها می‌شود.

هدفمندی یارانه‌ها سبب اصلاح الگوی مصرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری، محمدعلی رضایی به امکان لطمه خوردن شهرداری‌ها در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با این وجود، استنباط این است که اجرای این طرح سبب کاهش هزینه‌های اضافی و بهره‌وری بهتر از امکانات موجود در نهایت سبب توسعه شهری می‌شود.
وی ادامه داد: مدیریت در دولت، مدیریت هزینه است در حالی که مدیریت در شهرداری‌ها، مدیریت در آمد و هزینه است و با توجه به اینکه ۹۰درصد جا‌به‌جایی مسافر در کشور در داخل شهرها اتفاق می‌افتد، حمایت از شهرداری‌ها می‌تواند در کارآیی شهرداری‌ها تاثیر مثبت داشته باشد.
رضایی با بیان اینکه هدفمندکردن یارانه‌ها یک آرزوی دیرینه بوده است و همه باید برای تحقق آن همراهی کنیم، افزود: اجرای این طرح باید به گونه‌ای باشد که مراکزی چون شهرداری که وظایف خدمات‌رسانی به شهروندان را برعهده دارند، برای انجام وظایف خود دچار مشکل نشوند، چراکه اجرای طرح بر سوخت، برق، آب و غیره و هزینه‌های جاری و منابع شهرداری تاثیرگذار گذاشته است.
وی تاکید کرد: اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها یکی از دغدغه‌های امروز مردم و دولت است که شهرداری‌ها می‌تواند در بهتر پیاده شدن این طرح با دولت همکاری کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول