اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد:

بهسازی و احداث 5 فقره پارک در ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: سال جاری 5 فقره پارک در ارومیه بهسازی و احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

بهسازی و احداث 5 فقره پارک در ارومیه
علیرضا عصمت‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پارک و فضای سبز شهری از اهمیت استراتژیکی در کیفیت جامعه شهری برخوردارند و حضور مکان‌های طبیعی مثل پارک‌ها و کمربندی‌های سبز خدمات فیزیولوژیکی و اجتماعی شهر را فراهم می‌آورد.
وی تصریح کرد: با احداث و بهره‌ّبرداری از پارک‌ محله‌ای و با احتساب هزینه کاشت فضای سبزینه معابر، رفوژه‌ها و پارک‌ها توسط سازمان فضای سبز شهرداری ارومیه بیش از 21 میلیارد ریال برای این منظور در سال جاری هزینه شده است.
این مسئول با تاکید بر توجه بیشتر به بحث فضای سبز شهری، افزود: فضای سبز شهری بخشی از کالبد شهر است که با اثرات مثبت زیستی محیطی اکولوژیکی و اجتماعی خود شادابی و زیبایی را به شهر هدیه می‌کند.
عصمت‌پرست در ادامه به ساماندهی مناطق محروم شهر ارومیه اشاره کرد و گفت: 81 میلیارد ریال در سال جاری برای ساماندهی مناطق محروم شهر ارومیه هزینه شده است.
وی بر ارائه خدمات صادقانه و توزیع عادلانه در مناطق شهری ارومیه تاکید کرد و گفت: همزمان با تشکیل سازمان عمران شهرداری و به تبع آن استقرار مدیریت جدید در شهرداری ارومیه، رویکرد مدیریت جدید در شهرداری تلاش شده بخش عمران در تماممناطق ارومیه مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول اضافه کرد: برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم، شهرداری برابر ضوابط و آیین نامه‌ شهرداری‌ها، سازمان عمران معاونت فنی توانسته در یک اقدام جهادی در سال جهاد اقتصادی بخش مهمی از معابر منطقه محروم شهری ارومیه را با هماهنگی مناطق چهارگانه شهرداری ساماندهی کند.
شهردار ارومیه بیان کرد: در این ارتباط شهرداری ارومیه معابر دیگاله، صمدزاده، شهید جواد قره‌باغی، کوی شهید دین پرست، خاقانی، کشتارگاه، شهید تقوی، طرزیلور، شهید پرنیان، منطقه شهید پور رشید و حکیم نظامی را ساماندهی کرده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول