اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

احمدی نژاد در جلسه امروز شورای شهر

مصرف بهینه کاغذ در شهرداری تهران احساس نمیشود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به چاپ مجلات و نشریات غیر ضروری با بودجه شهرداری در تهران، گفت: مصرف بهینه کاغذ در شهرداری تهران احساس نمی‌شود.

مصرف بهینه کاغذ در شهرداری تهران احساس نمیشود
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، پروین احمدی‌نژاد در چهارصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهارات یکی از معاونان شهرداری تهران مبنی بر صرفه‌جویی 42 درصدی در مصرف کاغذ، اظهار داشت: گزارشی که در این باره مطرح شد با آنچه می‌بینیم تفاوت دارد چرا که در تنوع و تعداد نشریات و مجلات شاهد افزایش حجم قابل توجهی هستیم.

وی افزود: بخشی از نشریات روتین است اما بخش عمده‌ای از آنها مجوز ندارند و برخی نشریات نیز به صورت مناسبتی چاپ می‌شوند.

احمدی‌نژاد خطاب به مناف‌هاشمی معاون برنامه‌ریزی و مطالعات شهرداری تهران، گفت: گزارش‌های کاری که از حوزه‌های مختلف به شورای شهر فرستاده می‌شود، در حجم‌های زیاد و با چاپ‌های مرغوب و رنگی است.

وی به مصوبه اصلاح الگوی مصرف در شورای شهر اشاره کرد و گفت: باید این مصوبه را پیگیری کنیم و ببینیم چه میزان از آن اجرایی شده و چه میزان خروجی مثبت داشته‌ایم؛ چراکه بنده ندیده‌ام مصرف بهینه در مصرف کاغذ وجود داشته باشد ولی امیدوارم همانطور که گفته شد در مصرف آب و گاز صرفه‌جویی‌هایی شده‌ در بخش مجلات و نشریاتی که بعضا غیر ضروری هم هستند صرفه‌جویی‌ شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در میان اظهارات احمدی‌نژاد، گفت: کاهش مصرف 42 درصدی مصرف کاغذ درباره کاغذهای اداری است.

احمدی‌نژاد به اظهارات خود ادامه داد و گفت: همه این موارد از بودجه شهرداری هزینه می‌شود.

مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به احمدی‌نژاد گفت: 15 مورد از این نشریات مجوز دارند.

پروین احمدی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: حدود 100 نشریه منتسب به مؤسسه شهرداری داریم که بسیاری از آنها مجوز ندارند؛ این نکته را هم بنده می‌دانم و هم شما.

طلایی گفت: در سازمان فرهنگی و اجتماعی نشریات را بررسی کرده‌ایم و از  18 نشریه موجود 15 مورد آنها مجوز دارند و تقاضا دارم اجازه دهید شورا تعیین کند که این نشریات پابرجا بماند یا خیر.

احمدی‌نژاد گفت: البته نشریات موجود 18 مورد نیست بلکه 100 مورد است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول