اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عشایر فارس خبر داد:

برپایی 200 برنامه در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عشایر فارس گفت: به منظور برگزاری هفته دفاع مقدس، بیش از 200 برنامه در رده‌های مختلف مقاومت عشایری برگزار می‌شود.

برپایی 200 برنامه در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصور میرزایی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقه بزرگ تیراندازی با حضور 5 هزار نفر از بسیجیان در منطقه سیاخ دارنگون در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
میرزایی خاطر نشان کرد: به 20 نفر از عشایر بسیجی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، اسلحه شکاری و 30 نفر دیگر سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عشایر فارس مرکز ثقل عشایر کشور هستند، گفت: عشایر استان فارس دارای چهار ایل بزرگ قشقایی، خمسه، لر و کهمره بوده که آماده دفاع از سرحدات جمهوری اسلامی ایران هستند.
فرمانده سپاه عشایر استان فارس اضافه کرد: از بدو تشکیل بسیج عشایر تا کنون حدود 80 هزار بسیجی در استان فارس سازماندهی شده‌اند که تا کنون یک‌هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
میرزایی گفت: از هر خانواده عشایر یک نفر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده و در کنار دیگر رزمندگان و در برابر صدامیان جان‌فشانی کرده‌اند.
وی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را متناسب با کوچ‌نشینی، زندگی، ظرفیت و توان عشایر برشمرد و افزود: تشکیل ستاد هفته دفاع، دیدار با ائمه جمعه سراسر این استان و خانواده معظم شاهد، گلباران قبور شهدا، تجلیل از رزمندگان، برپایی صبح‌گاه مشترک و به صدا در آمدن زنگ مقاومت در 25 مدرسه عشایر شبانه‌روزی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه عشایر استان فارس خاطرنشان کرد: اعزام پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای سخنرانی و بیان خاطره و برگزاری مسابقه‌های بومی ورزشی در بین پایگاه‌های مقاومت و مسابقه خط، شعر و نقاشی، حضور در نماز جمعه و راه‌اندازی اکیپ‌های درمان رایگان در مناطق محروم و همایش روشنگری از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوی عشایر استان فارس است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول