اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

70 برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 70 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

70 برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هادی شهابیان ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشرویه اظهار داشت: تحولاتی که در کشورهای عرب مسلمان ایجاد شده به برکت خون مقدس شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی ایران است.
وی با اشاره به حرکت‌های بیداری اسلامی که در خاورمیانه و سایر کشورهای آزادیخواه اتفاق می‌افتد، ادامه داد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از سی سال از آغاز جنگ تحمیلی توسط ایادی استکبار جهانی، نظام اسلامی ایران به عنوان تنها کشور مستقل دنیا که به هیچ قدرتی وابسته نیست، الگوی تمام ملت‌های آزادیخواه جهان شده و بر بالاترین سطح دفاعی قرار گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه ضمن تشریح برگزاری برنامه‌های این ایام از کلیه مسئولان ادارات و نهادها، اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج و مردم ولایتمدار هم خواست در طول هفته دفاع مقدس در برنامه‌های این ایام حضور فعال داشته باشند.
شهابیان با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 70 برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی در این شهرستان برگزار می‌شود، از برگزاری رژه سازمان یافته نیروهای بسیجی و انتظامی، رژه موتوری، غبارروبی و گلباران مزار شهدا و برپایی یادواره شهدای بسیج محلات خبر داد.
وی مسابقات فوتبال، فوتسال، والیبال و کوهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح و مرمت و بهسازی قنوات روستایی توسط بسیج سازندگی و گردهمایی بزرگ بسیجیان را از مهم‌ترین برنامه‌هایی خواند که در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول