اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

دفاع مقدس معادلات جهانی را بر هم زد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس توانستند معادلات جهانی معمول را بر هم بزنند.

دفاع مقدس معادلات جهانی را بر هم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان ظهر امروز با صدور پیامی در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، به نقل سخنی از مقام معظم رهبری پرداخت که فرموده‏اند: حماسه دفاع مقدس به ‌عنوان یک گنج بی‌پایان و سرشار از گوهرهای ناب و گرانبهای فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی است؛ گوهرهای نابی چون ایثار و دگرخواهی، فداکاری، شجاعت در راه دفاع از آرمان‌های مقدس، نمونه‌های بارزی از مرواریدهای درخشان این گنجینه ذخایر هستند هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‏ای از برجسته‌‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
وی در ادامه آورده است: افتخارات جوانان غیور پیرو خط ولایت در هشت سال دفاع مقدس در زمینه‏های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... بسیار بوده و آنها توانستند معادلات جهانی معمول را بر هم زنند و تحلیل‏های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازند.
در ادامه آمده است: این حادثه عظیم، بی‏شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‏های بعد بر جای خواهد گذاشت.
در این پیام می‏خوانیم: هشت سال دفاع مقدس با پایداری ایران اسلامی، برخاسته از روح وحدت و ایمان با رهبری حضرت امام خمینی (ره) احیاگر مکتب سازنده و نهضتی آرمانگرا شد که نتایج آن در سال‏های اخیر با بیداری اسلامی در کشورهای مختلف کاملا قابل مشاهده است.
همتیان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای شهرستان سمنان و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی به خصوص نیروهای مسلح و بسیجیان، تاکید کرده است: بر خود لازم می‏دانم این هفته را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان تبریک عرض کنم؛ استکبار جهانی و ایادی آنها بدانند که ملت ایران به برکت وحدت کلمه همواره آمادگی دفاع از خود را داشته و بلکه مدافع مظلومان و مستضعفان جهان نیز خواهد بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول