اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نقش زنان در دفاع مقدس تحلیل شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقش زنان در طول 8 سال جنگ تحمیلی با هدف الگو‌سازی برای جوانان باید تحلیل شود.

نقش زنان در دفاع مقدس تحلیل شود
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: زنان در طول 8 سال جنگ تحمیلی برای جلوگیری از تجاوز دشمنان به خاک میهن اسلامی هم‌گام با مردان عرق ریختند حتی عده‌ای هم خون خود را نثار آرمان‌های خود کردند براین‌اساس باید شخصیت و فعالیت‌های مثبت آنها در آن ایام سرنوشت‌ساز به‌درستی بررسی شده و  خروجی مطالعات در اختیار دختران نوجوان و جوان قرار گیرد.
وی افزود: تاکنون در ارتباط با ایثارگری‌های این قشر از جامعه خطابه‌ها و سخنرانی‌های زیادی ایراد شده است ولی برای اینکه حق مطلب در ارتباط با آنها به شکل مطلوب ادا شود باید بیشتر از گذشته درراستای خدمات آنها به رزمندگان اسلام بحث و بررسی صورت گیرد تا اینکه جمعیت زن جوان کشور ما نیز شیوه زندگی، مکتب و مرام آنها را برای خود سرمشق قرار دهند.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: زنان نه‌تنها به عنوان مادران، همسران و دختران رزمندگان اسلام نقش‌آفرینی می‌کردند بلکه با قرار گرفتن آنها صحنه‌‌های پشت جبهه در جایگاه تدارک، پرستار و ... موجبات اتکای به نفس ، امیدواری و تقویت اراده سربازان گمنام امام زمان (عج) فراهم می‌شد
عدلی یادآور شد: زنان مسلمان ایران زمین نه‌تنها در آن ایام بحرانی برای رفتن خویشان خود به جبهه مانع نشدند بلکه همیشه حامی و پشتیبان آنها در همه ایام بودند به‌ طوری که امروز هم با پرستاری و رسیدگی به جانبازان و ایثارگران بر ثابت‌قدم بودن خود در این راه مانند گذشته صحه می‌گذارند.
وی در ادامه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌اکنون برای ترویج بی‌بندوباری در کشور تلاش می‌کنند با توجه به اینکه رسیدن به هدف فوق از کانال مردان امکان‌پذیر نیست بر روی بانوان کشورمان سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی می کند و برای عملی شدن این هدف شوم ترویج بدحجابی را سرلوحه امور خود قرار داده است لذا باید ملت ما با حفظ هوشیاری، این توطئه دشمنان را در نطفه خفه کنند.
مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی از رسانه‌های گروهی تلاش برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه خواستار شد و اظهار داشت: اصحاب رسانه باید درراستای محقق شدن آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب، آمال شهدای جنگ تحمیلی مبنی بر لزوم حفظ کرامت انسانی و منزلت انسان تلاش کنند تا فرهنگ استفاده از پوشش مناسب در جامعه بیش از بیش نهادینه شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول