اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش میاندرود مازندران معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود مازندران ظهر امروز معرفی شد.

مدیر آموزش و پرورش میاندرود مازندران معرفی شد
زین‌العابدین نوکنده مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود اظهار داشت: تمام فضاهای آموزشی و تربیتی اعم از کلاس درس، محیط‌های ورزشی، تربیتی و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی آماده پذیرایی و استقبال از دانش‌آموزان برای شروع یک سال تحصیلی شایسته و مناسب است.
وی تحول بنیادین در آموزش و پرورش با عنایت به رهنمودها و دغدغه‌ مقام معظم رهبری را از برنامه‌های اصلی خود در این اداره عنوان کرد و گفت: در سال جاری آموزش و پرورش کاملاً در اختیار نظام تحول است و با استناد به سه اصل تحصیل، تهذیب و آموزش در تلاشیم به این هدف برسیم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود آموزش و پرورش را به منزله وجود دو بال برای رساندن دانش‌آموز به انسان کامل عنوان کرد و یادآور شد: برای رسیدن به این منظور باید در هر دو بعد تلاش کنیم و اگر یک بعد فراموش شود تعالی محقق نخواهد شد و از قافله تعلیم و تعلم باز خواهیم ماند.
نوکنده در این زمینه خاطرنشان کرد: هدف دیگر این است که دانش‌آموزان این مرز و بوم بتوانند در آینده نه چندان دور در عرصه‌های اجتمایی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را با رویکرد دینی اداره کنند.
این مسئول همچنین از بازگشایی مدارس میاندرود برای 9 هزار دانش آموز این شهرستان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه خبر داد.
به گزارش فارس، زین العابدین نوکنده که 20 سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش استان و حضور در سمت‌های معاون هنرستان شهید خیری مقدم ساری و رئیس گروه آموزش راهنمایی و هدایت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران را در کارنامه خود دارد چند روز گذشته به عنوان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول