اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تربیت‌بدنی استان زنجان خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تربیت بدنی استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زنجان
ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی بین مسئولان مربوطه برای برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در زنجان اظهار داشت: تصمیمات خوبی برای برگزاری راهپیمایی خانوادگی در زنجان گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در روز 26 شهریور ماه یک جلسه دیگر با ریاست استاندار زنجان برگزار می‌شود، افزود: ارگان‌های اجرایی در جلسه‌ای با استاندار زنجان هماهنگی‌های لازم برای برگزاری پیاد‌ه‌روی خانوادگی را انجام می‌دهند.
مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در پیاده‌روی خانوادگی تصریح کرد: سه خودرو، 10 تلویزیون، 100 دوچرخه، 20 سفر حج عمره و عتبات عالیات از جمله جوایزی است، که تاکنون برای این پیاده‌روی در نظر گرفته شده‌ است.
وی زمان برگزاری پیاده‌روی را در 15 مهر ماه قطعی اعلام کرد و افزود: برنامه پیاده‌روی استان زنجان از شبکه 3 سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.
رحمانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره برنامه اداره کل تربیت بدنی استان زنجان برای ورزش بانوان خانه‌دار گفت: اداره‌کل تربیت بدنی استان زنجان بر اساس یک طرح در فضاهای ورزشی خود و همچنین آموزش و پرورش برنامه‌های ورزشی ویژه‌ای را برای این بانوان اجرا می‌کند.
وی با اشاره به استقبال خوب بانوان خانه‌دار از برنامه ورزشی در نظر گرفته شده برای آنها تصریح کرد: مبلغ بسیار کمی نیز از بانوان شرکت کننده در طرح ورزش بانوان خانه‌دار دریافت می‌شود.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان همچنین از برگزاری یک جلسه هماهنگی بین هیئت‌های ورزشی که در لیگ‌های برتر کشوری تیم دارند، خبر داد.
وی تعداد تیم‌های لیگ برتری استان زنجان را در ورزش‌های مختلف 51 تیم اعلام کرد و افزود: اغلب تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشوری حامی مالی ندارند، و خود هیئت‌ها به کمک اداره کل تربیت بدنی، این تیم‌ها را به لحاظ مالی حمایت می‌کنند.
رحمانی با اشاره به مشکلات مالی تیم‌های ورزشی شرکت کننده در لیگ‌های برتر کشوری تصریح کرد: به جز چند رشته ورزشی که تیم‌های استان عناوین خوب کشوری و بین‌المللی دارند در بقیه رشته‌ها هدف حفظ سهمیه لیگ برتری و همچنین حضور آبرومندانه در لیگ‌ها است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول