اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام میشود؛

برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی در شرق مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی نکا گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دومین همایش بزرگ پیاده‌روی شرق مازندران در نکا برگزار میشود.

برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی در شرق مازندران
حسین بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: ناحیه مقاومت سپاه نکا با همکاری فرمانداری و اداره تربیت بدنی متولی برگزاری این همایش پیاده‌روی در سطح شهرستان است که دستگاه‌های دیگر نیز همسو با آن فعالیت میکنند.
وی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای والامقام این دوران مقدس اظهار داشت: این همایش به منظور گرامیداشت دفاع مقدس در هفته بزرگداشت دفاع مقدس در نکا برگزار میشود.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا اضافه کرد: این همایش با هدف نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و به منظور توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی در بین خانواده‌ها برگزار میشود که یکی از سیاست‌های مهم سازمان تربیت بدنی نیز برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی است.
این مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در توجه به توسعه ورزش همگانی در جامعه یادآور شد: باید تلاش کنیم تا با گسترش امکانات و برنامه‌های ورزش همگانی در ارتقای سلامت و شادابی جامعه نقش داشته باشیم.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی که موجب ارتقای سطح نشاط و شادابی جامعه میشود باید با جدیت و استمرار بیشتری دنبال شود.
بریمانی خاطرنشان کرد: لحاظ کردن سیاست‌های تشویقی در جریان برگزاری ورزش همگانی موجب استقبال تمام اقشار مردم به این ورزش میشود.
وی ادامه داد: در همین راستا با هماهنگی انجام شده جوایز نفیسی همچون سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، حج عمره، اهدای جوایزی همچون دوچرخه، لباس ورزشی و جوایز نقدی، برای تشویق مردم و نهادینه کردن ورزش همگانی در جامعه انجام میشود.
این مسئول گفت: هماهنگی لازم برای پخش مستقیم این همایش از طریق برنامه صبحگاهی صبح و نشاط از شبکه سوم سیما نیز صورت میگیرد تا صدا و سیمای مرکز مازندران و شبکه سراسری نیز این همایش را به‌طور زنده پخش کنند.
وی توجه به ورزش‌های همگانی را از ضرورت‌های مهم سلامت جامعه دانست و اذعان داشت: باید فرهنگ ورزشی باید در جامعه صورت گیرد تا ورزش در افکار عمومی به صورت یک باور نهادینه شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول