اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم مهرماه صورت می‌پذیرد؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در تویسرکان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه هشتم مهرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در تویسرکان
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمجید ارجمندی عصر امروز در جلسه هماهنگی پیاده‌روی همگانی با اشاره به اینکه هشتم مهرماه همایش خانوادگی پیاده‌روی در تویسرکان برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به زندگی صنعتی بشر در دنیای کنونی ورزش به مثابه عاملی تأثیرگذار در پویایی، کار و تلاش مستمر نیازی ضروری و واجب است.
وی ارتقای ضریب سلامت جامعه را منوط به ایجاد و گسترش زمینه‌های رشد نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برگزاری همایش‌ها و مسابقات ورزشی همگانی علاوه بر تزریق شور و نشاط به پیکره جامعه، همکاری و همگرایی جمعی را نیز در بین آحاد عموم مردم استحکام می‌بخشد. 
سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان نهادینه کردن ورزش را در جامعه را مستلزم فرهنگ‌سازی دانست و تصریح کرد: در دین مبین اسلام ورزش برای حفظ سلامت روح و روان و تندرستی جسم انسان از جایگاه مهمی برخوردار است پس لازمه توسعه این مهم فرهنگسازی با بهرمندی از ابزارهای کاربردی است. 
وی تأکید کرد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش بزرگ تدوین یک برنامه مدون و منسجم کارشناسی شده با استفاده از کارشناسان با تجربه راهکاری راهبردی است.
ارجمندی تصریح کرد: تمام عوامل اجرایی شهرستان به منظور استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده برای پیشبرد و پیشرفت اهداف تویسرکان با هم‌اندیشی و تعامل تلاش مضاعفی را سرفصل کار و وظایف محوله به خود قرار دهند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان نیز با اشاره به اینکه در  استان همدان همایش پیاده‌روی بزرگ همگانی با حضور 350 هزار نفر از مردم استان برگزار شد، گفت: همایش پیاده‌روی بزرگ همگانی در شهرستان تویسرکان با حمایت و بهره‌مندی از تجربه هیئت ورزشی استان هشتم مهر ماه از ساعت هشت صبح، روز جمعه به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
هادی سبزواری افزود: در حاشیه پخش مستقیم همایش برنامه‌ها و آیتم‌های جانبی از جمله؛ مصاحبه با مردم، انجام حرکات ورزشی، اجرای برنامه‌های هنری با اجرای هنرمندان شهرستان در حوزه‌های مختلف دراین روز به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی اطلاع‌رسانی را گزینه کلیدی در گستره وسیع برای حضور حداکثری علاقه‌مندان در پیاده‌روی خواند و بیان داشت: در این همایش جوایز نفسی نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گزفته شده است.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در پایان گفت: ثبت نام برای شرکت در مسابقه پیاده روی بزرگ همگانی 10 روز قبل از برنامه همایش مسئولان این امر در میادین و شهرک‌های شهر انجام خواهد شد. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول