اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توسعه ورزش استان زنجان خبر داد:

برگزاری پنجمین همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره توسعه ورزش استان زنجان گفت: پنجمین همایش پیاده‌روی خانوادگی زنجان در 15 مهر ماه برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان
محمدعلی حمزه‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
وی با اشاره به قطعی شدن زمان برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان افزود: پیرو قطعی شدن برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی 15 مهر ماه چارت تشکیلاتی همایش پیاده‌روی در زنجان به ریاست استاندار تشکیل شده است.
رئیس اداره توسعه ورزش استان زنجان با اشاره به تشکیل شش کمیته برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، امنیت، اجرایی، تبلیغات،  فرهنگی، پزشکی و پشتیبانی را عناوین کمیته‌های تشکیل شده اعلام کرد.
وی تصریح کرد: مسئولیت هر یک از کمیته‌های تشکیل شده با توجه به نوع  مسئولیت به یکی از ارگان‌ها مربوطه واگذار شده است.
حمزه‌لو ارگان‌های درگیر در برگزاری همایش را نیروی انتظامی به عنوان برقرار کننده امنیت، معاون اجرایی تربیت بدنی استان به عنوان عامل اجرایی، شهرداری برای بهره‌گیری از امکانات آن در انجام تبلیغات لازم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تدارک امور فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مسئول امور پزشکی و در نهایت فرمانداری برای پشتیبانی لازم از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه جوایز متعددی برای اهدا به شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان در نظر گرفته شده است، سه دستگاه خودروی پراید، چند دستگاه تلویزیون، سفرهای زیارتی به سرزمین وحی و عتبات عالیات، سکه‌های طلا، دوچرخه و لوازم ورزشی را از جمله جوایز اعلام کرد که در روز برگزاری همایش به حاضران در همایش البته به قید قرعه اهدا می‌شود.
رئیس اداره توسعه ورزش استان زنجان تاکید کرد: با توجه به ابراز علاقمندی شرکت‌ها و بانک‌ها هدایا برای اهدا به شرکت‌کنندگان افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه در استان زنجان سالانه بیش از 50 همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود، گفت: همایشی که قرار است در 15 مهر ماه سال جاری برگزار شود، پنجمین همایش بزرگ در استان زنجان محسوب می‌شود.
حمزه‌لو در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره زمان و مسیر برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی 15 مهر ماه زنجان تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی زنجان از ساعت هفت صبح از مقابل ورزشگاه انقلاب به طرف مجموعه تفریحی گاوازنگ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی در زنجان در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود، از همکاری این نیرو و همچنین سپاه و شهرداری برای برگزاری این همایش تقدیر کرد.
رئیس اداره توسعه ورزش استان زنجان بر استفاده از ظرفیت حضور مردم در همایش پیاده‌روی 15 مهر ماه تاکید کرد و افزود: متولیان فرهنگی استان برنامه‌های ویژه‌ای را برای این روز برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری همایش‌های پیاده‌روی بر تحکیم بنیان خانواده‌، از عموم مردم برای حضور در همایش خانوادگی دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول