اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اولویت بهزیستی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی بحث پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی را در اولویت امور خود در راستای خدمات پیش گرفته است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اولویت بهزیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بهزیستی اردبیل، همایون هاشمی در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: باید با تمام توان به حمایت از مددجویان شتافته و با ایجاد اشتغال و ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی و همچنین تامین مسکن اهم نیازهای این عزیزان را کاهش داد.
این مسئول همچنین قادرسازی و خروج 10 درصدی حمایتی از مددجویان را نیز مهم خواند و گفت: خوشبختانه با توجه به حمایت‌ها و اقدامات خوب و ارزشمند کارشناسان حوزه‌های مختلف سازمان و کار کارشناسی صورت گرفته سعی شده است با فراهم کردن زمینه‌های مختلف توانمند‌سازیی بتوان از بار مالی دولت کاسته و بر توان افراد جامعه هدف بهزیستی افزود.
وی اظهار داشت: با تامل و نگاه به آینده و مسایل پیرامون آن باید با تقویت و جلب مشارکت‌های مردمی، توجه به مسایل و آسیب‌های فرا روی جامعه، اعتیاد و راه‌های کاهش و کنترل آن، توجه به نیاز‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های موجود، و بسیاری از مسایل دیگر شاهد این باشیم که جامعه ما مصون از هرگونه نقصان، مشکلات باشد.
مدیر کل بهزیستی استان نیز در این نشست در ارتباط با برخی از فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای بهزیستی استان طی خدمت دولت نهم و دهم مطالبی ارائه داد.
رویا احمدیان ابراز داشت: سازمان بهزیستی در راستای سند چشم‌انداز 20ساله کشور به منظور دستیابی به بهره‌وری و ارائه خدمات با کیفیت، تشخیص و مداخله زود هنگام در زمینه معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و مشارکت مردمی برنامه راهبردی و عملیاتی خود را برای برنامه پنج ساله توسعه تنظیم کرده است.
وی بیان داشت: بهزیستی یک سازمان حمایتی است که با ارائه خدمات تخصصی در راستای حفظ و ارتقای شاخص‌های سلامت و رفاه اجتماعی به منظور حمایت و توانمند سازی و ارتقای کیفیت زندگی گروه‌های هدف فعالیت و نظارت می‌کند.
این مسئول ادامه داد: بهزیستی علاوه بر خدمات حمایتی حول سه محور اساسی پیشگیری از معلولیت‌ها، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمند سازی افراد جامعه هدف گام برداشته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول