اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

ارسال 17 هزار نامه به جشنواره امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تاکنون بیش از 17 هزار نامه به ششمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) ارسال شده است.

ارسال 17 هزار نامه به جشنواره امام رضا(ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در نخستین نشست شورای هماهنگی جشن‌های رضوی اظهار داشت: مفهوم خادم فقط این نیست که در حرم رضوی خدمت کنی اگر انسان بتواند در زمینه ترویج فرهنگ رضوی نیز خدمت کند از ارج و قرب الهی بهره‌مند خواهد شد.
وی با بیان اینکه تکدی‌گری در اسلام نکوهش شده، خاطرنشان کرد: اما تکدی در پیشگاه این خاندان اعتبار است و اگر لیاقت داشته باشی که گدای این خاندان باشی، ارزش است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه‌ها متناسب با نسل نو و زمان طراحی شود، ادامه داد: اگر برنامه‌ها با صورت سنتی تهیه شوند، اثرگذاری قطعی نخواهد داشت.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با حفظ سنت‌ها، اما برنامه‌ها نیاز به ابداع دارند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 17 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) ارسال شده، گفت: سال گذشته تا پایان مهلت زمان جشنواره فقط 13 هزار نامه ارسال شده بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بستر آماده است و رسانه‌ها در این زمینه همت کردند، متذکر شد: رشد جشنواره نشانه نهادینه شدن آن در جامعه است.
وی در پایان اذعان داشت: باور و افتخار ما این است که امام رضا (ع) ولی نعمت ما است.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول