اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد:

ساخت 103 هزار واحد مسکن روستایی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از ساخت 103 هزار واحد مسکن روستایی مازندران طی شش سال گذشته خبر داد.

ساخت 103 هزار واحد مسکن روستایی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید مجید هاشمی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های در حال ساحت مسکن این شهرستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: طی شش سال گذشته دستور 103 هزار واحد مسکن روستایی در مازندران صادر شد که از این تعداد 73 هزار مورد پایان کار دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه این آمار از سال 84 محاسبه شده، گفت: در این بین 11 هزار و 500 مورد مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه شهرستان آمل طی سال‌های اخیر در ساخت مسکن روستایی رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده، تصریح کرد: این مهم با تلاش مسئولان این اداره در آمل صورت گرفته و همچنین با توجه به بافت فرهنگی و اقتصادی این شهرستان باید به بحث مسکن در روستاها بیشتر توجه شود.
این مسئول با اشاره به اینکه در آمل 15 هزار و 997 متقاضی مسکن روستایی به بانک مسکن معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این بین با 13 هزار و 608 نفر قرارداد بسته شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل نیز یادآور شد: در سال 1389 تعداد 4 هزار و 750 واحد مسکن روستایی به بانک عامل معرفی شدند که در این راستا با 3 هزار و 180 نفر قرارداد بسته شد.
سید اسماعیل علوی از ساخت مسکن مهر 33 واحدی در شهر رینه بخش لاریجان با پرداخت تسهیلات 200 میلیون ریالی خبر داد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل با تاکید اینکه طرح هادی برای 12 روستا در بخش لاریجان مصوب شده، عنوان کرد: دو طرح پلور و وانا در حال بازنگری است.
وی متذکر شد: اجرای طرح هادی روستای وانا نیز با حمایت نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اعتبار 500 میلیون ریال اجرا شده است.
علوی با اشاره به اینکه پل روستای گزانه که ساخت آن برعهده بنیاد مسکن آمل بوده حدود 95 درصد پیشرفت کار داشته، اذعان داشت: این پل به طور رسمی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول