اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجاره‏ای که به استعفا انجامید؛

تنها استخر سرپوشیده گرمسار تعطیل شد

خبرگزاری فارس: تنها استخر سرپوشیده شهر گرمسار به دلیل بدهی پیمانکار تعطیل شد.

تنها استخر سرپوشیده گرمسار تعطیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، تنها استخر سرپوشیده شهر گرمسار به دلیل بدهی‏های بیش از حد پیمانکار آن تعطیل شد.
رئیس سابق اداره تربیت‌بدنی شهرستان گرمسار که در زمان تصدی مسئولیت در واگذاری استخر گرمسار تا حدودی دخیل بوده، در همین رابطه در گفت‏وگویی با خبرنگار فارس در گرمسار با ابراز تاسف از این اتفاق اظهار داشت: در زمانی  که ریاست تربیت‌بدنی را در اختیار داشتم، واگذاری اماکن دولتی ورزشی به بخش خصوصی به صورت یک دستورالعمل قابلیت اجرایی پیدا کرد و در همین راستا، استخر سرپوشیده شهر گرمسار هم در اولویت قرار گرفت.
علی همتی تصریح کرد: در ابتدا قرار بود اماکن ورزشی دولتی در اختیار هیئت‏های ورزشی قرار گیرد تا به تدریج خصوصی‏سازی طبق اصل 144 قانون اساسی انجام شود ولی متاسفانه در شهرستان گرمسار به مقوله ورزش توجهی نشد و اماکن ورزشی به پیمانکارانی تحویل شد که از لحاظ قیمت بالاترین مبلغ پیشنهادی را برای اجاره این مکان‏ها ارائه داده بودند.
وی افزود: در جلسه‏ای که در سال گذشته در محل اداره تربیت‌بدنی شهرستان گرمسار داشتیم، قیمت کارشناسی به منظور اجاره استخر سرپوشیده شهر گرمسار معین شد که معادل ماهانه 100 میلیون ریال است.
رئیس سابق اداره تربیت‌بدنی شهرستان گرمسار افزود: اما در همین بین با پیشنهاد 500 میلیون ریالی از طرف افرادی غیرورزشی مواجه شدیم که بنده شخصا با این پیشنهاد مخالفت کردم و آن هم به دلیل شناختی بود که از افراد پیشنهاد دهنده داشتم.
وی ادامه داد: متاسفانه بر خلاف نظر رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان گرمسار استخر سرپوشیده شهر گرمسار توسط مدیران ارشد ورزشی استان سمنان به فرد موردنظر اجاره داده شد.
همتی با بیان اینکه یکی از علل کناره‏گیری بنده از ریاست اداره تربیت‌بدنی شهرستان گرمسار، اجاره استخر به بالاترین قیمت به افراد غیرورزشی بود، افزود: امروز شاهد آن هستیم که پیمانکار و فرد موردنظر با بدهی‏های زیادی از لحاظ مالی مواجه بوده و به تعهدات ورزشی خود عمل نکرده و موجب تعطیلی تنها استخر سرپوشیده شهر گرمسار شده است.
قابل ذکر است؛ با تعطیلی این استخر علاوه به صدا درآمدن زنگ خطر جدی برای مردم شهرستان گرمسار از طرفی هم ورزش شنا در شهرستان گرمسار در معرض خطر قرار گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول