اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پلدختر:

نبود استخر شنا یکی از مشکلات پلدختر است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش پلدختر با اشاره به مشکلات و کمبود‌های این اداره گفت: یکی از مشکلات و کمبودهای مدارس شهرستان، نبود استخر شنا است، که در سفر سوم ریاست جمهور احداث استخر تصویب شده که بزودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

نبود استخر شنا یکی از مشکلات پلدختر است
رضا علی محمودوند در گفت و گو با خبرنگار فارس از پلدختر اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان آغاز و هم اکنون 50درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی خاطر نشان کرد: با اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال، ساخت هنرستان 30کلاسه کوی بسیجیان انجام شد و قرار است، فضای آن در مهر ماه به بهره‌برداری برسد.
وی تغییرات اساسی مدارس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال، تکمیل نمازخانه دبیرستان‌های حضرت امام (ره) و شهید شکارچی را از دیگر فعالیت‌های حوزه اداری و مالی آموزش و پرورش شهرستان پلدختر ذکر کرد.
وی گفت: همچنین عملیات اجرایی بیش از 30 آموزشگاه تخریبی در سطح شهرستان آغاز شده که با اتمام این پروژه‌ها 100 درصد مدارس این شهرستان نوسازی و مقاوم سازی شده‌اند که در این زمینه آموزش و پرورش پلدختر  نخستین شهرستانی است، که جشن اتمام مدارس غیر استاندارد و تخریبی را می‌گیرد.
محمودوند در ادامه، برگزاری سه دوره اقدام پژوهشی برای دبیران سطح شهر پلدختر، برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان نمونه، تجلیل از هفت نفر خانواده معظم شهدای فرهنگی را از جمله فعالیت آموزش و پرورش این شهرستان عنوان کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدختر ضمن تقدیر و سپاس از حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل و معاونان آموزش و پرورش استان لرستان و همچنین نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به خاطر حمایت همه جانبه آن‌ها از آموزش و پرورش این شهرستان گفت: حمایت همه جانبه مسئولان ذی‌ربط باعث پیشرفت فعالیت‌های همه جانبه این اداره شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول