اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه‌ای کرمان:

مدیران به رعایت استانداردهای بهداشتی در استخرها مکلف هستند

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان کرمان گفت: مدیران به رعایت استانداردهای بهداشتی در استخرها مکلف هستند.

مدیران به رعایت استانداردهای بهداشتی در استخرها مکلف هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن پرنده پیش از ظهر امروز در نخستین همایش استانی ویژگی‌های بهداشتی استخرهای شنای استان کرمان در جمع کارکنان آزمایشگاه آب اظهار داشت: یکی از وظایف کنترل بهداشت کنترل اماکن ورزشی است و از آن جا که  استخرها جزو اماکن ورزشی محسوب می‌شوند، نظارت بر آنها نیازمند توجه بیشتر است.
وی افزود: هدف از ورزش تندرستی افراد جامعه است، اما در ورزشی که نکات بهداشتی رعایت نشود، می‌تواند خطرات زیادی رابرای افراد به وجود آورد و موجب عدم تندرستی ورزش شود.
پرنده تصریح کرد: در ورزش باید اصول آن رعایت شود و اگر این اتفاق در ورزش نیفتد و ورزش به شکل غیر اصولی خود اجرا شود، موجب نتایج عکس ورزش و عدم تندرستی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم مرور ویژگی‌های بهداشتی و شاخص‌های استاندارد آب استخر است.
پرنده بیان داشت: یکی از قوانینی که به تازگی برای کنترل هر چه بیشتر استخرها و مسائل بهداشتی در این اماکن ورزشی وضع شده است، مکلف کردن مدیران به رعایت استانداردهای بهداشتی در استخرهایی که علوم پزشکی کرمان با آن قرارداد دارد.
به گزارش فارس، این دوره آموزشی که طی سه روزه آینده در سالن سلامت علوم پزشکی کرمان و در واحد بهداشتی این دانشگاه برگزار می‌شود، بر مرور شاخص‌های کشوری استخرهای شنا و شناگاه‌های حرفه‌ای، اپیدمولوژی شنا، میکروب‌شناسی باکتری‌های آب در این دوره سه روزه بحث می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول