اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندهی سپاه فتح انجام شد؛

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: توسط فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان اعلام شد.

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری امروز در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به همه ایثارگران و خانواده‌های شهدا و عموم مردم ولایت‌مدار، به خاطره‌ای از حمایت‌های مردمی این استان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ‌گاه این صحنه از حافظه تاریخی ما حذف نخواهد شد که پیرزن کهگیلویه و بویراحمدی در کمال نداری و محرومیت مقداری مغز پسته کوهی (بن) این استان را در ظرفی مخصوص برای رزمندگان اسلام فرستاده بود که این نشان دهنده ولایت‌مداری مردم کهگیلویه و بویراحمد در همه برهه‌ها از جمله جنگ تحمیلی است.
امیری مجاهدات فرزندان رشید استان کهگیلویه و بویراحمد را در هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر دانست و افزود: امروز نیز این رشادت‌ها در شمال‌غرب کشور و در مقابله با نوکران حلقه به‌گوش استکبار در قالب گروهک تروریستی پژاک نمود پیدا کرده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تقدیم هفت شهید مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب فضای معنوی خاصی در این استان ایجاد کرده و به برکت خون این شهیدان استان ما روز به روز در راه توسعه و پیشرفت گام‌های بلندی برخواهد داشت.
وی با اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان گفت: روز 31 شهریور ماه آغازین روز هفته دفاع مقدس با نام مبارک روز شهدا بوده که با رژه نیروهای مسلح در این استان و در همه نقاط آن برگزار می‌شود.
این مسئول نماز و جهاد را نام دومین روز این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و گفت: فرماندهان در این روز و در خطبه‌های نماز جمعه به تبیین اهداف و دستاوردهای دفاع مقدس می‌پردازند.
امیری روز سوم هفته دفاع مقدس را روز بصیرت معرفی کرد و افزود: در این روز برنامه‌های بصیرت‌افزایی در سراسر برگزار می‌شود.
چهارمین روز هفته دفاع مقدس در این استان سربازی و حماسه دفاع مقدس نام گرفته که امیری از تجلیل مقام سربازان در این روز در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
جهاد در جهاد و تجلیل از تلاشگران عرصه علمی و فرهنگی و تجلیل از نخبگان در رشته‌های مختلف عنوان پنجمین روز هفته دفاع مقدس بوده که فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به آن اشاره کرد.
امیری با تبیین جایگاه رفیع ولایت‌فقیه در نظام اسلامی، اجرای برنامه‌هایی در این راستا را عنوان ششمین روز هفته دفاع مقدس در این استان اعلام کرد.
خانواده و دفاع مقدس عنوان هفتمین روز هفته دفاع مقدس است که امیری از اجرای برنامه‌هایی در رابطه با نقش مؤثر خانواده‌ها در پشتیبانی دفاع مقدس و در این استان خبر داد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول