اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

دوران دفاع مقدس الگویی بزرگ برای جهانیان است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران دوران هشت سال دفاع مقدس را الگویی بزرگ برای همه جهانیان عنوان کرد و گفت: امروز ملت‌های آزاده از این دوران به عنوان الگو برای به دست آوردن آزادی و آزادگی استفاده می‌کنند.

دوران دفاع مقدس الگویی بزرگ برای جهانیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمدرضا محمودی ظهر امروز در مراسم افتتاح 11 طرح عمرانی در این شهرستان اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی‌های نوجوانان و جوانانی است که با شجاعت و از خودگذشتگی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: در جنگ هشت ساله تنها عراق با ایران جنگ نداشت بلکه کشورهای دیگر با حمایت از عراق و ارائه تسهیلات نظامی و پشتیبانی از آنان به جنگ با ایران آمده بودند.
این مسئول درایت، هوشیاری و ولایتمداری رزمندگان اسلام را مهمترین رمز موفقیت ما در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد د اظهار داشت: دشمن تصور می‌کرد می‌تواند ایران را طی چند روز شکست دهد اما هنگامی که با قدرت و حمایت‌های بی‌دریغ نوجوانان و جوانان ایرانی مواجه شد مأیوس و ناامید گشت.
این مسئول گفت: آزادی، استقلال و پیشرفت روزافزون امروز کشور مرهون از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که با ایثار و شجاعت اجازه ندادند که حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
محمودی در ادامه سخنان خود به طرح‌های افتتاح شده در شهرستان ملارد اشاره کرد و گفت: توسعه خدمات به مردم از مهممترین دغدغه‌های مسئولان بوده که باید به نحو احسن انجام شود.
وی تأکید کرد: باید هرچه در توان داریم در مسیر خدمت رسانی به مردم صرف کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنیم.
محمودی گفت: دولت نهم و دهم با ارائه خدمات مختلف در عرصه خدمات رسانی به مردم بسیار موفق عمل کرده و توانسته کارنامه درخشانی را از خود داشته باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید توسعه و خدمات‌رسانی و آبادانی کشور را همیشه مدنظر داشته باشند و برای تحقق این مهم تلاش خود را دوچندان نمایند.
در این مراسم همچنین فرماندار شهرستان ملارد با تأکید بر توسعه خدمات رسانی به مردم گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری توسعه خدمات رسانی به مردم است که بتوانیم رضایتمندی مردم را نیز داشته باشیم.
ناصر بورد تأکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید کمبودها را در شهرستان شناسائی کنند و برای مرتفع کردن مشکلات مردم برنامه‌ریزی کرده و هرچه سریع‌تر آن مشکلات و کمبودها را برطرف نمایند.
وی در ادامه سخنان خود به طرح‌های افتتاح شده امروز اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها  شامل چهار بوستان و طرح فضای سبز، تعریض محور ملارد- چیتگر، احداث بلوار و شش طرح در زمینه جدول‌گذاری و آسفالت خیابان و تکمیل چرخه مکانیزاسیون خدمات شهری شهرداری است.
به گفته بورد برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 28 میلیارد و 990 میلیون ریال صرف شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول