اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرکرد برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرکرد برپا می‎شود.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرکرد برپا می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله گودرزی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مقاومت هشت ساله ملت ایران در دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد. 
وی هفته دفاع مقدس فرصتی است تا فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی، رزمندگان اسلام و ملت آزاده و سرافراز ایران، برای نسل جوان و امروز جامعه یادآوری شود.
گودرزی افزود: بزرگداشت یاد و حماسه‌ دوران دفاع مقدس باید با ایجاد صحنه‌ها و یادآوری آن زمان به نسل امروز و تجلیل و قدردانی از فداکاری‌ها و رشادت‌های همه آحاد ملت ایران باشد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران دانست و گفت: جوانان ولایت‌مدار از هشت سال جنگ تحمیلی حماسه‌ای به بزرگی و بلندای تاریخ خلق کردند که هرگز این سربلندی و عزت از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
وی افزود: بهای این سند درخشان از خودگذشتگی و ایثار و مقاومتی است که ملت قهرمان ایران با رهبری پیامبرگونه و مدبرانه امام خمینی (ره) از خود نشان داده و جهان را در بهت و حیرت نگه داشته است.
گودرزی گفت: جهاد در راه خدا و دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های اصیل اسلامی تا حد شهادت سیره و راه و روشی است که ملت ایران در میدان نبرد هشت سال دفاع مقدس از خود به جهانیان بروز و ظهور داده‌اند.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور اوج اقتدار و صلابت ایران اسلامی به جهانیان است گفت: دفاع مقدس نشانه عزم و اراده ملتی است که توانست تنها با اتکا به نیرو و قدرت داخلی خود در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادگی و اوج اقتدار خود را به نمایش بگذارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و ادامه داد: حضور مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با نشر ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت همراه و اوج اقتدار و صلابت ایران را بار دیگر به جهانیان معرفی کند.
وی با بیان اینکه حفظ دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس آینده نظام را بیمه می‌کند، افزود: انتقال این دستاوردها به نسل‌های آینده موجب ناکام ماندن دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف شوم خود می‌شود.
گودرزی بیان کرد: یکی از راه‌های انتقال دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه، برگزاری آیین‌های باشکوه است که به این موضوع مهم و اساسی باید توجه ویژه شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول