اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

دفاع مقدس نمودار ارزشمندترین افتخارات ملت است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین و ارزشمندترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.

دفاع مقدس نمودار ارزشمندترین افتخارات ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس که امروز نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، آورده است: در مجموعه دفاع مقدس درخشنده و نفیس‌ترین نگین گرانبها، یاد و خاطره شهیدان است.
در این پیام آمده است: این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می‌شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می‌شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می‌دارد.
این پیام می‌افزاید: ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن تعبد در برابر ولایت را به نمایش گذاشتند و با انگیزه ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی ماندگار را ترسیم کردند.
همچنین در این بیانیه خاطر نشان شده است: این هفته یاد‌آور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد زیرا فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌دیدند.
استاندار مرکزی در ادامه این پیام آورده است: وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه عوض نمی‌کنند و این پیام بزرگ دفاع مقدس است که مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا وآگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پا خاست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.
این پیام می‌افزاید: انگیزه حضور ما دینی، عقیدتی، ملی و دفاع ما نبردی صددرصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.
در ادامه این پیام آمده است: مهم‌ترین عامل پایداری در ملتی جنگ زده آرامش روحی، انگیزه قوی و تکیه گاه محکم امام خمینی (ره) بود که با نفس مطمئنه خویش، این نیاز بسیار مهم را برای مردم، مسئولان و رزمندگان تامین می‌فرمود.
پیام می‌افزاید: شهدا مردان همیشه جاویدان این دیار دلیرانند، آنان آیینه‌های تمام نمای راه عزت و شرف ملت غیور ایران هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول