اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبمان ماه امسال انجام می‌شود؛

برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه و عکس سیستان و بلوچستان در آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سیستان‌و‌بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، محمدرضا زاهدشیخی اظهار داشت: به منظور حمایت از فیلم‌سازان فیلم کوتاه و امکان نمایش آثار آنان برای سینما دوستان، نخستین جشنواره فیلم کوتاه وعکس استان آبان ماه درزاهدان برگزار می‌‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این جشنواره قرار بود 19 تا 21 شهریور ماه امسال برگزار شود که به علت آماده نشدن برخی از فیلم‌ها و درخواست فیلم سازان شرکت کننده، برگزاری آن به آبان ماه موکول شد.
زاهدشیخی  بیان کرد: پیش از این جشنواره‌ای برای فیلم کوتاه در سیستان و بلوچستان برگزار نشده بود.
وی گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به عنوان سفارش دهنده فیلم، سفارش ساخت چند فیلم کوتاه را به تعدادی از پیشکسوتان عرصه‌ی فیلم پیشنهاد داد تا در قالب داستانی و مستند در نخستین جشنواره فیلم کوتاه به نمایش گذاشته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از مرحوم علی شهری به عنوان یکی از فعالان و پیشکسوتان عرصه هنر استان بویژه ساخت فیلم کوتا در سیستان و بلوچستان یاد کرد.
انتهای پیام/م30 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول