اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت امور دینیمحقق می‏شود؛

شرکت سمنان در جشنواره رویش با 11 فیلم

خبرگزاری فارس: 11 فیلم مستند، داستانی و انیمیشن از حوزه هنری استان سمنان برای شرکت در هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

شرکت سمنان در جشنواره رویش با 11 فیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس حوزه هنری استان سمنان ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: فیلم‏های داستانی «سکوت در یک نگاه» به کارگردانی محمد صادق اسماعیلی، «رفیق من» به کارگردانی علی بابایی، «یادم تو را فراموش» به کارگردانی حسن نوروزی و «نسیم عروج» به کارگردانی علی عارف‏نسب از فیلم‏های داستانی تولید دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان سمنان است که به دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه رویش ارسال شده‏اند.
سیدعباس دانایی گفت: در بخش مستند نیز فیلم‏های «عید و عیدگاه» به کارگردانی سعید خجسته‏فر، «بهزاد بدون مجوز» به کارگردانی محمد صادق اسماعیلی، «اشک شقایق» به کارگردانی علی بابایی، «دزدان دریایی» به کارگردانی حسن نوروزی و «کاروان» به کارگردانی بهروز خندان‏دل برای شرکت در این جشنواره تهیه و تولید شده است.
وی تصریح کرد: «صلح» به کارگردانی سمیه سلطان‏علیان و «مداد سفید» به کارگردانی سکینه عرب‏اسدی نیز از فیلم‏های انیمیشن ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم رویش است.
دانایی افزود: سه بخش رقابتی فیلم‏های داستانی، مستند و پویانمایی‏، شاکله اصلی این جشنواره را می‏سازند که در کنار آن اهدای دو جایزه ویژه با موضوع جهاد اقتصادی و بیداری اسلامی در نظر گرفته شده است.
رئیس حوزه هنری استان سمنان با اشاره به اینکه مجتبی راعی، سید رضا میرکریمی، حسن برزیده، محمدرضا سکوت و توکلیان از داوران هفتمین جشنواره فیلم کوتاه رویش هستند، اضافه کرد: هیئت انتخاب جشنواره رویش که کار خود را برای بررسی آثار رسیده آغاز کرده، 9 مهر امسال فهرستی از فیلم‏های حاضر در این رویداد سینمایی را منتشر می‏کند.
دانایی یادآور شد: هفتمین جشنواره فیلم کوتاه رویش از 29 مهر تا دو آبان سال‏ جاری با میزبانی از فیلم‏سازان ایران و کشورهای منطقه در مشهد برگزار می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول