اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان همدان:

جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان برگزار میشود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان همدان گفت: هفته نخست آبان ماه دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان "سکانس بیداری" در همدان برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهروز خانلر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان با عنوان "سکانس بیداری " در هفته نخست آبان ماه به صورت استانی با موضوعاتی نظیر بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی و مضامین آیینی و اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی افزود: زمان برگزاری جشنواره مرحله استانی مهرماه امسال و مرحله کشوری آذرماه است و آخرین مهلت ارسال آثار نیز تا پایان مهر ماه مقرر شده است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان همدان ابراز کرد: سازمان بسیج هنرمندان به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان فیلمساز بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.
وی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره گفت: کسانی که در شاخه‌های فیلم‌نامه، کارگردانی، بازیگر نقش اول مرد، بازیگر نقش اول زن، بازیگری مکمل مرد و زن، تصویربرداری، مستند برگزیده، نماهنگ و فیلم برتر حائز رتبه نخست شوند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
خانلر اضافه کرد: از 20 روز گذشته با ارسال فراخوان اطلاع‌رسانی جشنواره به صورت عمومی صورت گرفته است که تاکنون 257 فیلم کوتاه از سطح استان به دبیرخانه ارسال شده است.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز سینما تأکید کرد: سینمای ایران 80 تا 90 درصد تبدیل به یک فضای ضد ارزشی شده است و به جای فرهنگسازی اعتقادی و دینی در بین آحاد مردم به ابزار ترویج انحراف تبدیل شده است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان همدان خاطرنشان کرد: سینماگران امروز به جای دغدغه بازگویی مظلومیت و ستم دیدگی بشر درصدد جذب جشنواره‌های اروپایی و غرب زده به داخل کشور هستند.
وی بیان کرد: کسانی که در سینمای امروز ادعای روشنفکری می‌کنند آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را موجب عقب‌ماندگی و مایه سرافکندگی خود و نظام می‌دانند.
خانلر در پایان با تأکید بر اینکه 95 درصد از متون دانشگاهی رشته هنر از منابع غربی است افزود: چند دوره به جشنواره کن رفتن و نامزدی اسکار را در سر پروراندن نشان از گرفتاری بخش عمده‌ای سینماگران ما در فضای خودکامه غرب است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول