اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار خبر داد:

راهیابی "دیابت" به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از راهیابی فیلم کوتاه دیابت به کارگردانی کاظم ملایی هنرمند سبزواری به بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

راهیابی "دیابت" به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران‌
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاظم ملایی از فیلمسازان جوان و بنام شهرستان سبزوار است که در عرصه‌های استانی، کشوری و بین‌المللی دارای سابقه خوبی است.
وی ادامه داد: فیلم دیابت توسط گروه بازبینی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت که این فیلم از میان آثار انتخاب شده از 228 تجربی از 105 کشور جهان، انتخاب شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار اظهار داشت: بیست و هشتمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم کوتاه تهران از 19 تا 24 مهرماه در تهران و از 28 تا 2 آبان ماه در هشت منطقه فرهنگی شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و مازندران برگزار می‌شود و پس از آن برگزیدگان بخش ملی و بین‌المللی جشنواره در دفاتر شصت گانه انجمن در سراسر کشور برای علاقمندان به نمایش در می‌آید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول