اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی بابل خبر داد:

تشکیل 633 پرونده تخلف صنفی در بابل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی بابل گفت: در چهار ماه نخست سال جاری 633 مورد پرونده درباره تخلفات صنفی تشکیل شد.

تشکیل 633 پرونده تخلف صنفی در بابل
علی اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: اداره بازرگانی بابل در پی بازرسی‌های مختلف از واحدهای صنفی مختلف موفق به کشف 128 پاکت سیگار قاچاق از دو خواربارفروشی متخلف شد که این واحدها جریمه شدند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده این متخلفان تشکیل و به اداره تعزیرات بابل معرفی شدند.
رئیس اداره بازرگانی بابل بیان داشت: همچنین طی چند روز گذشته در بازرسی از یک واحد فروشندگی فرش دستبافت، این واحد صنفی به اتهام گران‌فروشی به ارزش ریالی 452 میلیون ریال جریمه و پرونده این واحد متخلف برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 17 هزار واحد صنفی، 55 اتحادیه و یک مجمع امور صنفی در شهرستان بابل در حال فعالیت است.
اصغری خاطرنشان کرد: اداره بازرگانی بابل برای شناسایی واحدهای صنفی از قبیل عدم درج قیمت و گرانفروشی رتبه برتر مازندران را دارا است.
رئیس بازرگانی بابل از تشکیل اکیپ ویژه برای ساماندهی و فعالیت دکه‌داران و کیوسک‌های مطبوعاتی بابل خبر داد و اضافه کرد: نخستین کمیته جلوگیری از تخلفات دکه‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی با حضور نمایندگان بازرگانی، شهرداری، ارشاد و مجمع امور صنفی به منظور جلوگیری از فروش سیگار به ویژه برای افراد زیر 18 سال تشکیل شد تا از فروش سیگار در دکه‌ها و کیوسک‌ها جلوگیری شود.
اصغری با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست سال جاری 633 مورد پرونده درباره تخلفات تشکیل شد، اذعان داشت: از 633 مورد پرونده تشکیل شده بیش از 358 مورد درباره عدم درج قیمت، 168 فقره گران‌فروشی، 52 مورد قاچاق، 29 مورد تداخل صنفی، 38 مورد عدم صدور فاکتور، 10 مورد عرضه خارج از شبکه، شش مورد تقلب در کسب و یک فقره کم فروشی بوده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول