اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان خبر داد:

صدور پرونده بهداشتی الکترونیکی برای واحدهای صنفی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان گفت: به زودی واحدهای صنفی اصناف دارای پرونده بهداشتی الکترونیک می‌شوند.

صدور پرونده بهداشتی الکترونیکی برای واحدهای صنفی
علی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به منظور صرفه‌جویی در وقت، بهره­وری بیشتر و ایجاد سرعت و کیفیت در فرآیند کارهای اداری در سال جهاد اقتصادی، پرونده­های بهداشتی اصناف را با پرونده الکترونیک بهداشتی برای تمام حرفه‌های تحت پوشش این مرکز بهداشت جایگزین می‌کنیم.
وی با اشاره به آماده بودن زیر ساخت‌های لازم برای تحقق این امر و مقدمات و امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز برای اجرای طرح بیان داشت: اجرای این طرح تحولی عظیم در فعالیت­های بهداشت محیط مربوط به فرآیند بهداشتی شدن واحدهای عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی ایجاد می‌کند.
مدیر مرکز بهداشت شماره دو اصفهان در جمع کارشناسان بهداشت محیط این مرکز و در جلسه توجیهی طرح متمرکز شدن فعالیت­های بهداشت محیط، تصریح کرد: طرح تمرکز فعالیت­های بهداشت محیط، عامل دیگری در راستای استفاده بهینه از نیروها و صرفه­جویی در امکانات است.
وی ادامه داد: تجمیع نیروهای بهداشت محیط سبب هم‌افزایی اندیشه­های کارشناسان و اقدامات آنان در راستای ارتقاء شاخص­های بهداشت محیطی می‌شود.
پارسا، رسیدگی بیشتر به وضعیت بهداشتی اماکن بین‌راهی، ساماندهی و بهسازی سرویس­های بهداشتی عمومی و توجه بیشتر به گزارشات و شکایات مردمی را از اولویت­های مهم واحد بهداشت محیط ذکر کرد و گفت: نظر به رویکرد و گرایش سال افزون شهروندان به گردشگری و با عنایت به اینکه اصفهان بزرگ‌ترین قطب گردشگری کشور محسوب می­شود، بنابراین رسیدگی به اماکن بین‌راهی، هتل­ها، سرویس‌های بهداشتی نقش مهمی در ارتقای سلامت هموطنان و رضایتمندی آنان دارد.
وی پیگیری و رسیدگی فوری به درخواست­ها، گزارشات و شکایات مردمی را به عنوان راهکار مناسب برای جبران کمبود نیروی انسانی و بازرسان بهداشت محیط با استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای مردمی در شناسایی مشکلات و تخلفات بهداشتی برشمرد و بر این امر به عنوان اولویت اصلی برنامه­های گروه بهداشت محیط تاکید کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول