اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد منطقه دو میناب خبر داد:

واگذاری 50 واحد مسکونی به ایتام زیرپوشش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد منطقه دو میناب از واگذاری 50 واحد مسکونی به ایتام زیرپوشش این نهاد خبر داد.

واگذاری 50 واحد مسکونی به ایتام زیرپوشش
موسی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: در راستای کمک به ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد 50 واحد مسکونی احداث و به ایتام تحت پوشش واگذار می‌شود.
وی افزود: کمیته امداد استان برای تحقق اهداف عالیه نظام و نهاد مقدس امداد در کشور، توجه به مسکن و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند را از سیاست‌های اصلی کاری خود قرار داده است.
رئیس کمیته امداد منطقه دو میناب ادامه داد: در همین راستا از محل اعتبارات کمیته امداد امام (ره) بالغ بر 5 میلیارد و500 میلیون ریال برای احداث 50 واحد مسکونی هزینه و 220 نفر از مددجویان  نیز برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بنیاد مسکن شهرستان میناب معرفی شده‌اند.
رئیسی در ادامه افزود: از محل طرح بهسازی روستایی نیز اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای احداث مسکن روستایی پرداخت شده است.
این مسئول با اشاره به مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان افزود:در ماه مبارک رمضان 78 حامی جدید برای حمایت از ایتام تحت پوشش این نهاد ثبت‌نام کردند.
رئیس کمیته امداد منطقه 2 میناب ادامه داد: جذب 12 میلیون و 900 هزار ریال کمک نقدی در قالب طرح مفتاح‌الجنه و توزیع سبد غذایی به ارزش 600 میلیون ریال به خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند از دیگر برنامه‌های این نهاد بود.
رئیسی با بیان اینکه مردم میناب در حوزه منطقه دو این شهر 20 میلیون ریال برای مردم سومالی کمک کرده‌اند، اظهار داشت: کارکنان و پرسنل این اداره نیز در اقدامی خداپسندانه برای همدردی با کودکان و خانواده‌های قحطی‌زده سومالی حقوق دو روز کاری خود را به مردم این کشور اهدا کردند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو میناب 3 هزار و 400 خانوار در قالب 8 هزار و 500 نفر مددجوی زیرپوشش دارد که دو هزار نفر از آنان دانش‌آموز هستند.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول