اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان:

زیر‌ساخت‌های حمایت از ایتام اصفهانی فراهم شده است

خبرگزاری فارس: مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد اصفهان با اجرای طرح‌های ویژه زیر‌ساخت‌های حمایت از ایتام را فراهم کرده و مسئولان باید از اجرای این طرح‌ها حمایت کنند.

زیر‌ساخت‌های حمایت از ایتام اصفهانی فراهم شده است
محمد محسن الهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت ساماندهی مشکلات ایتام اظهار داشت: ایتام در تمام زمینه‌ها به کمک‌ها و حمایت‌های مسئولان و خیران نیاز دارند و مشکلات آنها در زمینه‌های مختلف باید ساماندهی شود.
وی به اجرای طرح رضوان برای ایتام اصفهانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح رضوان در کمیته امداد اصفهان اجرا می‌شود و ایتام اصفهانی زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به نحوه ارائه خدمات طرح رضوان به ایتام تصریح کرد: این طرح به منظور خرید و تعمیر مسکن ایتام راه‌اندازی شده و ایتام فاقد مسکن و نیازمند به بودجه برای تعمیر مسکن خود می‌توانند از خدمات این طرح استفاده کنند.
وی به ایجاد طرح‌های کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌هایی غیر از ایتام اشاره کرد و ادامه داد: طرح محسنین از طرح‌های ویژه به منظور حمایت از این خانواده‌ها محسوب می‌شود و این طرح‌ها خانواده‌های از کار افتاده و نیازمند را در بر می‌گیرد.
الهی تاکید کرد: طرح رضوان به تمام ایتام فاقد مسکن و نیازمند اختصاص دارد و در این طرح کمیته امداد با مشارکت خیران از آنها حمایت می‌کند و امکانات خرید و تعمیر مسکن را برای آنها فراهم می‌کند.
وی به چگونگی تأمین هزینه‌های طرح رضوان به منظور حمایت از ایتام اشاره کرد و بیان داشت: بخشی از این هزینه‌ها از اعتبارات دولتی و بخشی از آن با کمک‌ها و حمایت‌های خیران موجود در استان تأمین می‌شود.
مسئول اکرام ایتام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به میزان اعتبارات دولتی در این زمینه اضافه کرد: حدود 40درصد از هزینه‌های طرح رضوان از اعتبارات دولتی تأمین می‌شود و خیران موجود در استان حدود 70درصد از این هزینه‌ها پرداخت می‌کنند.
وی به ضرورت حمایت از ایتام در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ایتام در تمام زمینه‌ها باید از حمایت‌های ویژه برخوردار باشند و اجرای طرح رضوان برای ایتام فاقد مسکن از راهکار‌های ویژه به منظور حمایت از این قشر از جامعه محسوب می‌شود.
الهی با اشاره به اینکه مسئولان باید از اجرای طرح‌های حمایت از ایتام حمایت کنند، اظهار داشت: کمیته امداد اصفهان با اجرای طرح‌های ویژه زیر‌ساخت‌های حمایت از ایتام را فراهم کرده و با اجرای این طرح‌ها در راستای ساماندهی مشکلات این اشخاص و خانواده‌های آنها گام بر می‌دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول