اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

30 شهریور روز نظافت عمومی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: 30 شهریور، روز نظافت عمومی باید نهادینه شود.

30 شهریور روز نظافت عمومی نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فصل بازگشایی مدارس همه دستگاه‌های اجرایی موجود در شهرستان باید با همکاری یکدیگر در راستای نظافت و زیبایی محیط و فضای شهری بکوشند.
وی با اشاره به اینکه 30 شهریور روز نظافت عمومی نامگذاری شده است، افزود: شهرداری باید با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز و تعامل دو جانبه با آموزش و پرورش این شهرستان نظافت نظافت عمومی را در منطقه نهادینه و برای شهروندان درونی کند.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی روز نظافت عمومی را با شیوه‌های دینی می‌توان بهتر و بیشتر برای افراد درونی کرده و این امر باید از پایه به دانش‌اموزان آموزش داده شود.
وی یادآور شد: دانش‌آموزان باید بدانند محیط مدرسه، خانه، اتاق شخصی، بازار و کوچه و خیابان را در راستای حفظ سلامتی خود، پاکیزه نگه دارند.
فرج‌الهی اضافه کرد: کسبه و بازار نیز باید با جلوگیری از دور ریختن زباله و نخاله‌های مغازه‌شان در محیط شهر از بروز میکروب و تجمع بیماری و حشرات در منطقه تلاش کنند.
به گفته وی هر شهروند خود می‌تواند حاوی پیک سلامت باشد و مانع بروز بیماری‌ و عوارض آن باشد.
فرماندار هندیجان عنوان کرد: تأمین سلامت در جامعه نیازمند مشارکت و همکاری فعالانه همه بخش‌های جامعه است.
وی با اشاره به اینکه روستاها نیز باید در این طرح عمومی شرکتی فعال داشته باشند، افزود: بخشداری‌ و دهیاری‌های این شهرستان نیز باید با اطلاع‌رسانی از حمایت و تعامل روستاییان برای شرکت در این طرح در روز 30 شهریور تلاش کرده و گزارش عملکرد خود را در اختیار فرمانداری قرار دهند.
فرج‌الهی در پایان با اشاره به اینکه راه‌ و ترابری، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان و دیگر نهادهای این شهرستان باید در این روز نمادین تلاش مضاعف کنند، گفت: امیدواریم در روز 30 شهریور شاهد تعامل و همکاری شهروندان در این طرح بزرگ و ارزشمند باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول