اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه راهنمایی تحصیلی آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری جشن جوانه‌ها ویژه‌ دانش‌آموزان اول راهنمایی در 30 شهریور

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش متوسطه راهنمایی تحصیلی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری «جشن جوانه‌ها» در 30 شهریور سال جاری خبر داد.

برگزاری جشن جوانه‌ها ویژه‌ دانش‌آموزان اول راهنمایی در 30 شهریور
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، منوچهر فضلی‌خانی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه راهنمایی تحصیلی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های اولیه طرح «جشن جوانه‌ها» در سال گذشته افزود: آشنا کردن دانش‌‌آموزان با محیط مدرسه در بدو ورود به دوره جدید راهنمایی، مدیر، کادر مدرسه، مواد درسی و ویژگی‌های خاص این دوره تحصیلی از اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به یک میلیون و 100 هزار دانش‌آ‌موز پایه اول راهنمایی، خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن اول مهرماه با روز جمعه و نیز با توجه به احتمال تعطیلی برخی مدارس در روز 5شنبه 31 شهریورماه، سال تحصیلی جدید در دوره راهنمایی با برگزاری «جشن جوانه‌ها» در روز چهارشنبه 30 شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، فضلی‌خانی آغاز سال تحصیلی جدید را سوم مهر ماه خواند و اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه‌های دوم و سوم راهنمایی، سال تحصیلی خود را روز یکشنبه سوم مهرماه آغاز خواهند کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول