اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 شهریور صورت میگیرد؛

اجرای طرح نمادین نظافت عمومی در اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز اعلام کرد: بر اساس طرح اعلام شده از سوی استانداری خوزستان همزمان با سراسر استان سی‌ام شهریور ماه اهواز با مشارکت مردم نظافت و پاکسازی می‌شود.

اجرای طرح نمادین نظافت عمومی در اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی صبح امروز در جلسه شورای بهداشت و امنیت غذایی اظهار داشت: از سوی استاندار خوزستان چهار روز به صورت نمادین برای جهت نظافت عمومی به دستگاه‌ها اعلام شده است تا با بسیج امکانات و با مشارکت مردمی گام‌های بلندی در راستای توسعه فضای نظافت عمومی و ارتقای جایگاه استان در این بخش برداشته شود.
وی افزود: 18 خرداد، 30 شهریور، 28 مرداد و 17 اسفند روزهایی است که به‌صورت نمادین برای توسعه بهداشت و نظافت عمومی در نظر گرفته شده است.
فدعمی عنوان کرد: بر اساس طرح ارسالی از سوی استانداری برای اجرای نمادین نظافت و پاکسازی وظایف مختلفی برای ادارات، شهرداری‌ها، مراکز بهداشت، صدا و سیما، آموزش و پرورش، راه و ترابری و دهیاران تعریف شده است.
به گفته رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهواز، اطلاع رسانی و توجیه برنامه نظافت عمومی در روزهای نمادین، توجیه در بکارگیری تمام وسائل و تجهیزات مورد نیاز، نظافت عمومی ادارات و توجه به فضای سبز از جمله وظایفی است که بر اساس این طرح برای ادارات تعریف شده است.
فرماندار اهواز ادامه داد: وظایف مختلفی نیز برای شهرداری‌ها اعلام شده که می‌توان به تبیین نحوه مشارکت مردم، توجیه عوامل اجرایی، نظافت معابر و پارک‌ها، پاکسازی نخاله‌های ساختمانی، اطلاع رسانی برای جمع‌آوری زباله به شهروندان و انتخاب شهردار، شهروند و کارگران نمونه اشاره کرد.
فدعمی با بیان اینکه در این طرح شیوه نامۀ نظافت عمومی برای روستا نیز تعریف شده  است، اظهار داشت: تشکیل جلسات توجیهی با حضور مسئولان روستا، ایجاد کارگروه نظافت عمومی در روستا، آموزش همگانی منزل به منزل، تعیین زمان جمع‌آوری ‌پسماندهای روستایی و قدردانی از اهالی و افراد فعال مرتبط با این موضوع از جمله برنامه‌هایی است که در روستا اجرا می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول