اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز شهید مفتح زنجان خبر داد:

برگزاری دوره‌ اتومکانیک برای دبیران آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز شهید مفتح زنجان از برگزاری دوره‌های مختلف اتومکانیک برای دبیران آموزش و پرورش در زنجان خبر داد.

برگزاری دوره‌ اتومکانیک برای دبیران آموزش و پرورش
محمد حسین پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یک دوره آموزش نانوایی برای شاغلان واحدهای صنفی نانوایی زنجان بر اساس استانداردهای مربوطه به خبازان زنجانی ارائه می‌شود.
وی افزود: در این دوره که تعدادی از نانوایان استان شرکت دارند اصول و روش صحیح خمیر‌گیری، پخت نان و اصول بهداشت و قانون کار برای فراگیران آموزش داده می‌شود.
رئیس مرکز شهید مفتح زنجان یادآور شد: به نفرات شرکت‌کننده در این دوره پس از موفقیت در آزمون، گواهینامه‌های مهارت اعطا می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: طی تفاهمنامه سه جانبه با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، شرکت سایپا و آموزش و پرورش استان دوره‌های مختلف اتومکانیک برای دبیران آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
پیری ادامه داد: در این مرکز دوره‌های برق، تزئینات و موتور گیربکس پراید برای دبیران اتومکانیک آموزش و پرورش استان برای افزایش توانمندی‌های عملی و نظری دبیران برگزار می‌شود.
وی افزود‌: در این دوره حدود  108 نفر از دبیران آموزش و پرورش شرکت دارند.
رئیس مرکز شهید مفتح زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به نقش نیروی انسانی در کیفیت تولید نان و نیز توانمند‌سازی نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنفی نانوایی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای آنان، قرارداد آموزشی فی ما بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان منعقد شده است.
همچنین مسئول اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان نیز از برگزاری آزمون‌های ادواری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت سراسری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.
سیف‌الله محمدی افزود: در راستای برنامه‌ریزی عملیاتی سال جهاد اقتصادی، این طرح برای نخستین بار بصورت الکترونیکی و هماهنگ در کشور برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری آزمون‌های سراسری این طرح بزرگ را اطلاع‌رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه‌، ارتقای کیفیت فرایند سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای نیروی کار، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای آزاد، بستر‌سازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان اعلام کرد.
مسئول اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: برای ثبت‌نام این آزمون‌ها دفترچه آزمون واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت دفترچه از مراکز آموزشی می‌توانند از طریق advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت‌نام کنند.
وی تصریح کرد: این آزمون در 608 حرفه در 31 استان و 350 حوزه امتحانی در شش ماهه دوم سال جاری  و در دو مرحله در سطح کشور برگزار می‌شود.
محمدی با بیان اینکه  نخستین آزمون ادواری کشوری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در بیستم آبان ماه برگزار می‌شود، افزود: ثبت‌نام این آزمون از 10 تا 20 مهر ماه انجام می‌شود و نتایج این ‌آزمون حداکثر 3 روز پس از برگزاری آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: ثبت‌نام در این آزمون‌ها به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط ثبت‌نام و سایر ضوابط مندرج در دفترچه ثبت‌نام فقط در آزمون یک حرفه و تنها در یکی از حوزه‌ها و شهرستان‌ها ی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول