اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی بسیج کشور؛

تیم فوتسال سپاه امام صادق(ع) بوشهر قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال پایگاه قهرمانی و استعداد یابی سپاه امام صادق(ع) قهرمان سومین دوره المپیاد ورزشی بسیج سراسر کشور در کرمانشاه شد.

تیم فوتسال سپاه امام صادق(ع) بوشهر قهرمان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرپرست تیم فوتسال پایگاه قهرمانی و استعدادیابی سپاه امام صادق(ع) ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره از مسابقات که که به مدت یک هفته به طول انجامید 650 ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی با هم به رقابت پرداختند.
عبدالحسن کرمی آزاد تصریح کرد: تیم فوتسال سپاه امام صادق(ع) با راهیابی به فینال این مسابقه تیم فوتسال استان هرمزگان را مغلوب خویش کرد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.
وی سطح کیفی این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما در این مسابقات به مدد الهی، همراهی و همکاری مسئولان بسیج استان به‌ویژه سردار جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) توانستیم در یک رقابت سالم و برادرانه به این برد مهم دست یابیم.
کرمی آزاد در ادامه گفت: در بسیج استان بوشهر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی بسیار خوبی وجود دارد که پایگاه استعدادیابی سپاه امام صادق(ع) با برنامه ریزی‌های منسجم در صدد شناسائی و تقویت آنها برای آینده ورزشی بسیج این استان هست و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
وی بیان کرد: ورزش یکی از برنامه‌های مهم ما در پیشبرد اهداف است و سپاه امام صادق(ع) توانسته با برنامه‌ریزی شایسته خود موفقیت‌های چشمگیری در رشته‌های ورزشی داشته است.
سرپرست تیم فوتسال پایگاه قهرمانی و استعدادیابی سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: با هماهنگی و همدلی اعضای تیم فوتسال نیز امسال موفق شدیم در مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه به مقام نخست برسیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول