اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خبر داد:

بازسازی عملیات کربلای 3 در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: به همت سپاه امام صادق(ع) در هفته دفاع مقدس عملیات کربلای 3 در استان بوشهر بازسازی خواهد شد.

بازسازی عملیات کربلای 3 در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در نشست رسانه‌ای هفته دفاع مقدس در بوشهر اظهار داشت: در طول هفته دفاع مقدس بیش از پنج هزار برنامه در سطح سپاه امام صادق(ع) و رده‌های مقاومت بسیج در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.
وی افزود: از برنامه‌های شاخص سپاه استان در این هفته برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح و حضور مقتدرانه تیپ پیاده امام صادق(ع) برای نخستین بار در مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر و همچنین باز سازی عملیات کربلای 3 است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نشان دهنده بزرگی و شهامت ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که مقاومت و ایستادگی خود را برای جهانیان الگو کردند.
وی افزود: دنیای استکبار و دشمنان ما در جریان اینکه بیداری و مقاومت ملت ایران و آرمان‌های امام خمینی(ره) به جهان صادر می‌شود، هشت سال جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: جنگ تحمیلی برای کشور ما یک گنج آشکار بود که هنوز بسیاری از ابعاد آن شناخته نشده است.
وی تصریح کرد: امروز مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن است که ابعاد وجودی شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه دارند و به نسل‌های آینده انتقال دهند.
جمیری در ادامه افزود: ملت غیور ایران با مردانگی و ایستادگی خود در برابر استکبار جهانی مقاومت کردند و در این دفاع جانانه نشان دادند که ایران اسلامی شکست ناپذیر است و نقش استان بوشهر در طول دوران دفاع مقدس بی بدیل بود که موجب شد این جنگی که به ما تحمیل شد به پیروزی ایران اسلامی منجر شود.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند گذشته که در مقابل تهدیدات سخت دشمن به خوبی ایستادگی کرده است، الان نیز در برابر جنگ نرم دشمن در حال مقابله می‌باشد که تاکنون موفقیت های خوبی را کسب کرده است.
جمیری عنوان کرد: استان بوشهر به دلیل داشتن ذخائر انرژی فراوان، نیروگاه اتمی و وجود پارس‌های جنوبی و شمالی به عنوان قطب اقتصادی ایران از آن نام برده می‌شود و این خود وظایف سپاه را سنگین می‌کند که بتواند در مقابل تهاجمات سخت و نرم دشمن مقابله کند که سپاه استان تاکنون در این ارتباط توانسته است به خوبی به رسالت خود جامع عمل بپوشاند.
جمیری یادآور شد: سپاه استان بوشهر در زمینه برنامه‌های فرهنگی و دینی در مقابله با تهدیدات نرم دشمن اقدامات چشمگیر و گسترده‌ای انجام داده است و یکی از وظایف اصلی خود را پرداختن به زیر ساخت‌های فرهنگی و دینی در استان قرار داده است.
جمیری با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر و با برنامه‌های متنوع‌تری برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مراسم شب خاطره، برپائی مراسم سوگواری امام جعفر صادق(ع)، برگزاری مراسم روز خارگ، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس استان، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم و گردهمائی رزمندگان اسلام و ... از جمله برنامه‌های سپاه استان در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول